geforce2 MX400
Fra : Poseidon

Dato : 14-01-02 15:52

Eftet jeg har sat et Geforce2 MX400 i min computer kan jeg ikke længere
spille Midtown Madness 2 grafikken går fuldstændig i kage!! HJÆLP

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-01-02 16:48

Poseidon wrote:

> Eftet jeg har sat et Geforce2 MX400 i min computer kan jeg ikke længere
> spille Midtown Madness 2 grafikken går fuldstændig i kage!! HJÆLP

Der ligger en patch hos Microsoft.

Mvh

Bruno

Fra : RE FrEaK

Dato : 14-01-02 16:54

> Eftet jeg har sat et Geforce2 MX400 i min computer kan jeg ikke længere
> spille Midtown Madness 2 grafikken går fuldstændig i kage!! HJÆLP

Hej, sådan er det også i mit, det ville være dejligt hvis der var nogen der
kunne hjælpe.

Fra : John H

Dato : 14-01-02 17:02

Havde selv samme problem, her er løsningen :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q252788
og det virker.

John

Fra : Klh

Dato : 16-01-02 09:46

Denne patch vedrører jo kun den gamle version af Midtown Madness?
indes der ikke en patch til version 2?

Jeg har også store grafik-problemer - alt grafik ser underligt ud og flimrer
også!
Har prøvet alle grafik-indstillinger i spillet (MM2) uden held!
(Har Geforce 2 MX200 med nyeste drivere fra Nvidia)

Jeg har dog underligt nok ingen grafik-problemer med Midtown Madness 2 Trial
version!!!

Mvh klh

Fra : Zabel

Dato : 17-01-02 18:38

"Klh" <klh@des.dk> wrote in message
> Denne patch vedrører jo kun den gamle version af Midtown Madness?
> indes der ikke en patch til version 2?
Den kan du finde her.
http://filebox.vt.edu/users/gkaufman/

/ Zabel