Apistogramma
Fra : Katjastrofen

Dato : 14-01-02 16:06

Vil disse dvægcichlider kunne gå sammen med Aequidens pulcher og rivulatus ?

Jeg synes nemlig jeg mangler nogle lidt mindre fisk i akvariet, sådan lidt
pyntegenstande *GG*

og tænkte det måske var en mulighed med disse :)

hvis ikke, er der så nogle andre i vil anbefale ? - gerne med links til
billeder osv :)

Katjastrofen

Fra : Carsten Gall

Dato : 14-01-02 17:16

Katjastrofen <katja.bk@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1us6h$1roi$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> og tænkte det måske var en mulighed med disse :)
>
> hvis ikke, er der så nogle andre i vil anbefale ? - gerne med links til

Det er ikke usandsynligt, at der kunne gå et eller andet sammen med blå
acare,
men om der er noget som vil kunne overleve i et akvarie med rivulatus,
vil jeg stille
mig tvivlede overfor.

Men maller, vil sandsynligvis, da de ikke lader sig gå at andre fisk.

Carsten

Fra : Katjastrofen

Dato : 14-01-02 18:25

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil jeg stille
> mig tvivlede overfor.
>
> Men maller, vil sandsynligvis, da de ikke lader sig gå at andre fisk.

Hmm, i mit akvarie er det nu den blå acara han der er "fjenden" - det er den
der styrer med hård hånd! - men det kan være det er fordi mine Rivulatus
kun har været i akvariet en uge, han stadig får lov til at jagte dem alle
rundt!

Fik anbefalet at købe nogle citrontetraer som en slags stimefisk, men det
vil i/du måske også fraråde ?

mine maller klarer sig pt godt mod acaraens powertrip, så det kan der være
noget om. men mangler lidt farve synes jeg, nok fordi jeg jo lige har
skiftet malawierne ud med de sydamerikanske cichlider - så et lille nødråb
omkring hvilke ikke alt for store men farverige fisk jeg kan putte i, tages
imod med kyshånd :)

katja