Hedensted
Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-01-02 15:33

Inspireret af Camillas indlæg nedenfor - er der nogen fra Sjælland som
kører til Hedensted via Fyn og har plads til en ekstra i bilen vil jeg
meget gerne med! Det er uden kat og stor bagage så jeg fylder ikke så
meget (og skal nok sidde stille og gi' et benzintilskud og i øvrigt
opføre mig ordentligt...)

/Pernille

Fra : Jakob Jensen

Dato : 14-01-02 17:58

Hej Pernille....

Hvis nu vi får masse gang i debatkat.dk, så har vi plads i bilen *GG* Eeej
spøg til side... Vi har plads og bor i odense ligeså.
Vi er to der skal til Hedensted i bilen, med en eller to katte, så vi skulle
have plads hvis du ikke har 7 katte

P.S. Til dit indlæg om kattetræf, så startede jeg en lignende tråd på
debatkat.dk tidligere, i håb om nogen fra Fyn bruger siden *SS*

Mvh Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-01-02 08:29

Næh hvor dejligt - hvis jeg har gættet rigtigt så "hænger du sammen" med
Louise og Shuno Zahra's skovkatte ikke? Dvs. at I også skal til
Hedensted den dag der er semilanghår

Jeg skal (overtalt af Grit Wessel) gå steward på udstillingen, men skal
ikke have katte med selv - så pladsproblemet burde være begrænset! Til
gengæld skal jeg rigtig lure udstillingstricks af så mine katte kan
præsentere sig godt på udstillingen i Middelfart

Lad os mailes/ringes ved når udstillingsdatoen nærmer sig...og tusind
tak!

/Pernille

Fra : Jakob Jensen

Dato : 15-01-02 10:53

Hej Pernille

Det har du helt ret i, hun er skisme svær at slippe af med *GG*
Jamen hvis du ingen kat har, så har vi rigeligt med plads

Vi snakkes lige ved tættere på udstillingen.
Vores tlf: 65 93 59 49
E-Mail: webmaster@debatkat.dk