HJÆLP!
Fra : Camilla Baird

Dato : 14-01-02 15:22

Grundet diverse ulykkelige omstændigheder er der to katte som desperat trænger
til et nyt hjem hvor de kan blive forkælet og holdt af. De har boet på
pensionat i ca 2 mdr nu og trives ikke (længere) med det.
De er voksne kastrater begge to - de har boet sammen i nogle år, så det ville
være bedst om de kunen komme uid i et nyt hjem sammen, men det er ikke en
absolut nødvendighed. Den ene er en 7 år gammel Korat hunkastrat af mit første
kuld, Misty. Den anden er en 6 år gammel Russian Blue hankastrat, Kasimir.Så
vidt jeg ved er de sunde og raske (omend lidt overvægtige) begge to.
Jeg troede aldrig jeg skulle skrive et sådant her indlæg, men vi har desværre
fyldt op her da vi passer to Europé'er for en anden ven der er syg og vores
egne misser. Det er heller ikke en løsning at have dem her midlertidigt, de
skal i et permanent hjem NU! De må meget gerne komme hen et sted hvor
familien/beboeren er hjemme det meste af dagen - det er de vant til, det er det
de savner tror vi.
Hvis I kender nogen der måske kunne hjælpe kan I skrive til mig privat og få
nærmere at vide om omstændighederne for omplaceringen - mail@korat.dk.
mvh Camilla *fortvivlet over ikke selv at kunne hjælpe*
Primprau's Korater http://www.korat.dk