Synkro imellem Exchange server og laptop
Fra : Søren L.

Dato : 14-01-02 14:33

Hej.

Vi skal snart have en Exchange 2000 server op. Vi har dog nogle brugere som
benytter laptops på arbejde og så tager dem med hjem. De vil jo gerne have
deres post hjemme også, men kan man overhovedet dét? Er der nogen måde at
synkronisere sin laptop med sin Exchange server på eller hvad vil man gøre i
sådan en situation?

Hilsen Søren

Fra : ~~Martin~~

Dato : 15-01-02 01:07

"Søren L." <unknown@nowehere.com> wrote in message
> [...]
> synkronisere sin laptop med sin Exchange server på eller hvad vil man gøre

Det hører nok under dk.edb.netværk.
Hvis du vil foretage sådan en operation, så vil jeg anbefale at du bruger
VPN.

-Martin

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-01-02 01:17

On Mon, 14 Jan 2002 14:33:13 +0100, "Søren L."
<unknown@nowehere.com> wrote:

> [...]
> synkronisere sin laptop med sin Exchange server på eller hvad vil man gøre i

Outlook kan sættes op til offline-brug, så den replikerer data
fra Exchange-serveren til en lokal fil.

-A
PS: FUT
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-01-02 01:36

> [...]

måde at
> synkronisere sin laptop med sin Exchange server på eller hvad vil

Ja, brugerne skal bare have adgang til serveren (over nettet eller
RAS)

Niels