Startside ignoreres / ændres
Fra : Jan Bach-Hansen

Dato : 14-01-02 14:32

Hvis man har været inde på et site, der ændrer ens opsætning, hvor gemmes så
de filer, der laver det? - så man kan slette det.

Jeg var under søgning af noget helt andet så uheldig at komme ind på en
sex-side, og nu kan jeg ikke komme af med den igen. Den lukker for det
første omkring ti vinduer op, dernæst ændrer den min startside.

Startsiden kan jeg godt rette tilbage, og så virker det i "denne session",
men lige så snart maskinen har været slukket, er det glat igen. HJÆLP

venlig hilsen
jan

Fra : Bille1948

Dato : 14-01-02 15:12

"Jan Bach-Hansen" skrev d. 14-01-02 14:32 dette indlæg :
> [...]
session",
> men lige så snart maskinen har været slukket, er det glat igen. HJÆLP

I MS IE går du i Finktioner, Internetindstillinger, og sikrer dig at den
side du ønsker den skal starte med står i Startside.

Klik så på Brug Standard side.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-01-02 16:38

Mon, 14 Jan 2002 14:32:14 +0100, skrev "Jan Bach-Hansen"
<jan@bach-hansen>:

>Hvis man har været inde på et site, der ændrer ens opsætning, hvor gemmes så
>de filer, der laver det? - så man kan slette det.

Prøv i IE:
Funktioner => Internetindstillinger => Programmer =>Nederst =>
Reset default Settings/Gendan standarder (hedder det vidst i
dansk IE)
--
med venlig hilsen
Knud