opsætning af netværk
Fra : Freaker

Dato : 14-01-02 14:26

Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg kan ikke udskrive/komme i kontakt med den 2. PC når jeg har zonealarm
slået til.
Jeg kan godt dele min internet-forbindelse over netværket med zonealarm.
Så snart jeg slår zonealarm fra på min pc, som er på netværket over den
anden, kan jeg godt udskrive, men stadig ikke gå ind på
den anden computer i fx. stifinder.
Jeg kan godt pinge computerne begge veje, og drevene er delt...

Har i et tip til hvordan jeg giver ip-adressen til "serveren" adgang til min
pc, så zonealarm ikke kommer og meddeler at ip-adressen er blevet spærret??

Jeg håber at i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Freaker.

ICQ: 122206241

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 15-01-02 23:10

"Freaker" <jannick@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> Har i et tip til hvordan jeg giver ip-adressen til "serveren" adgang til
min
> pc, så zonealarm ikke kommer og meddeler at ip-adressen er blevet
spærret??

Hej

åben zonealarm vælg avanceret og tilføj dit netværk range !

mvh
brian

Fra : Freaker

Dato : 16-01-02 13:45

En stor tak til Brian Kristiansen for hans svar på mine problemer....