Sælges
Fra : Dorthe

Dato : 14-01-02 09:59

Campingvogn Knaus Sunshine 465

1 rundsiddegruppe, 1 dinette, ialt 4 sovepladser
toilet med brus
nyt isabella fortelt
egenvægt 900 kg, totalvægt 1200 kg
reg. 1.gang 1996
brugt meget lidt, står som ny!

pris 64.900

gws@get2net.dk
tlf. 40 26 84 89

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-01-02 10:22

Dorthe wrote:

>[annonce]

Hej Dorte.

Vil du ikke være rar, at bruge en relevant handelsgruppe til annoncering
- og ikke en debatgruppe.

Hilsen,
--
Carsten Stage

http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html
Køb og salg hører til i dk.marked.*-grupperne

Fra : RP

Dato : 17-01-02 15:55

Ja, men der mangler jo faktisk et sted hvor det passer ind.

Hvorfor har man ikke en dk.marked.privat.camping ?

Mvh

Rene

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-01-02 18:25

RP wrote:

> Ja, men der mangler jo faktisk et sted hvor det passer ind.

Nja, der er ikke en handelsgruppe specifikt til campingrelaterede emner
- men så skal news:dk.marked.privat bruges

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat kan du se den
gruppes fundats, hvoraf det fremgår at; "2. Beskrivelse:
Privat handel med effekter der ikke har sin egen gruppe"

> Hvorfor har man ikke en dk.marked.privat.camping ?

Behovet er der ikke (endnu), så selvom den blev foreslået i
news:dk.admin så ville den nok ikke komme. Der skal mere eksisterende
trafik til.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Camping interesseret?
http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/index.htm
http://www.image.dk/~cstage/

Fra : Peter Haldgaard

Dato : 17-01-02 19:46

"Carsten Stage" <stage@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Behovet er der ikke (endnu), så selvom den blev foreslået i
> news:dk.admin så ville den nok ikke komme. Der skal mere eksisterende

Hej Carsten

Undskyld jeg blander mig, men ifølge fundatet på
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping står der intet om, at man
ikke må sælge/købe i denne gruppe.

Derudover ville jeg ALDRIG kigge i news:dk.marked.privat efter ting m.h.p.
camping. At skulle hente 5860 meddelelser (kl. 19:39 den 17 JAN 02) for at
se om der var noget med camping. Nej vel.

Her i gruppen kommer der alligevel ikke særligt mange meddelelser pr. dag.
Så det burde være til at overleve en enkelt engang imellem.

Med venlig hilsen

Peter Haldgaard

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-01-02 20:31

Peter Haldgaard wrote:

> "Carsten Stage" <stage@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten
>
> Undskyld jeg blander mig, men ifølge fundatet på
> [...]

Rigtigt, det er ikke nævnt specifikt. Det er politik, sygdom og meget
andet heller ikke.

Det er normalt, i dk.* hierarkiet, debatgrupperne skal bruges til debat
- at alt køb/salg/bytte skal ske i dk.marked.* grupperne.

Hvis du går på http://www.usenet.dk/ og ser dig omkring, så vil du se,
at der er grund til, at det skilles ad.

> Derudover ville jeg ALDRIG kigge i news:dk.marked.privat efter ting m.h.p.
> camping. At skulle hente 5860 meddelelser (kl. 19:39 den 17 JAN 02) for at
> se om der var noget med camping. Nej vel.

Måske ikke alle 5860 indlæg, men 3-500 - om ikke andet så for at lodde
stemningen i gruppen

> Her i gruppen kommer der alligevel ikke særligt mange meddelelser pr. dag.
> Så det burde være til at overleve en enkelt engang imellem.

Ikke ret mange endnu! Jeg er ikke i tvivl om, at trafikken bliver større
og større - og det samme vil mængden af køb/salg/bytte indlæg. Hvis man
på et senere tidspunkt så skulle til at udskille køb/salg/bytte indlæg,
så står men overfor en næsten umulig opgave.

[XFUT dk.admin.netikette] - som betyder, at dette også sendes til
dk.admin.netikette, hvor svar herpå også havner, da denne tråd hører til
der.

Hilsen,
--
Carsten Stage