Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Et godt billlede uge 2/2002
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 14-01-02 01:21

Hej

Erland Pillegaard havde et billede til kritik i forrige uge på den
sedvanlige side:

http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp

Desvärre er det ingen som har sagt noget om det, ikke engang Erland
har sagt noget og det syntes jeg faktisk er synd.

Man kan jo ha diverse synspunkter på computer manipulerede billeder,
de som har väret med en tid ved at Erland syntes det er alle tiders og
at jeg er lidt mere forbeholden til fenomenet.

I dette tilfälde må jeg nu kapitulere og tilstå at jag faktisk syntes
billedet er godt. selv om det er computer manipuleret.

Et fint softet portrait hvor de blå öjne träkker opmärksomheden til
dem, og det er jo meningen med et portrait.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : emj

Dato : 14-01-02 08:21

Hans Peter Larsson skrev i <3c422263.4125369@news1.telia.com>:

>Erland Pillegaard havde et billede til kritik i forrige uge på den
>sedvanlige side:
>
>http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp
Siden melder fejl og kan ikke ses.
Hilsen emj

-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 14-01-02 17:48

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error (missing operator) in
query expression 'year = AND week = AND ((week <= 3 AND year = 2002) OR year
< 2002)'.

/kritik.asp, line 59

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 14-01-02 21:22

Hej Jan

On Mon, 14 Jan 2002 17:48:09 +0100, "Jan Lauenborg"
<jan.lauenborg@mail.dk> wrote:

> [...]
>query expression 'year = AND week = AND ((week <= 3 AND year = 2002) OR year

Vad vil du egentlig sige med ovenstående? Om det er så at hjemmesiden
ikke lades ned i din computer så pröv at ta bort det som står efter
skråstregen (/kritik.asp) så bör du komme til indexet.

Hjemmesiden fungerede i hvertilfälde 5 minuter inden jeg skrev min
kommentar, så den gör det nok også nu.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Pia

Dato : 14-01-02 23:33

> Hjemmesiden fungerede i hvertilfälde 5 minuter inden jeg skrev min
> kommentar, så den gör det nok også nu.

sjovt, jeg har prøvet hele dagen og får samme fejl som Jan

:Pia

Fra : Britta og Torben

Dato : 15-01-02 14:24

Hej.

Da,det er Erland Pillegaard der er fotografen, er der stor chance for, at
det er et godt billede.Nærmere kan jeg ikke komme det,da siden kun viser
fejl!!!

Hilsen

Torben

Fra : Morten Kølbæk

Dato : 15-01-02 22:19

Det her link virker med Internet Explorer:

http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2002&week=3

Mvh Morten