RTCW...Heinrich1
Fra : Carsten Clausen

Dato : 13-01-02 23:10

Hvordan "nakker" man det swein.

Fra : danni plougmann

Dato : 14-01-02 00:46

strafe rundt om ham i cirkler og smadre ham med missiler og hvad du nu har.
sørg for at nakke hende der sender de der irretende spøgelser frem. eller
har man ikk een chance.

Fra : Thf

Dato : 14-01-02 17:09

>strafe rundt om ham i cirkler og smadre ham med missiler og hvad du nu har.
>sørg for at nakke hende der sender de der irretende spøgelser frem. eller
>har man ikk een chance.
Jeg brugte samme metode, men men små burts fra maskinkanonen, for
at ramme med så meget som muligt, bagefter panzerfaust, maskingevær
, og reiffel, så burde han være sengeklar.
Men som Danni siger!! bevægelses hele tiden.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-01-02 11:39

sæt i løb, saml health up and give the schwein all u got... hold afstand og
stå ikke stille... han er nemmere end du regner med...

sniper_Nolight

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 14-01-02 20:58

Hvordan nakker man så Über soldaten i Mission 4 part 4?

Mvh. Lars.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-01-02 11:39

hvis det er den hvor man lissom kan løbe rundt om et vindue og se ham
igennem er det bare at angribe.... jeg tog min venom gun og i den tid det
tager for den at komme op i omdrejninger løb jeg så tæt på ham jeg kunne og
fyldte ham med bly... fuldstændig closeup... ikke rende og gemme, men helt
tæt på ham, med lidt held slipper du fra det med næsten al din energi i
behold, måske du skal prøve en gang eller 3.

sniper_Nolight

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 15-01-02 19:39

Tak for hjælpen. Det virkede jo, hvem skulle have troet at man bare skulle
løbe ind i hans "dødsstråle"?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-01-02 21:11

> Tak for hjælpen. Det virkede jo, hvem skulle have troet at man bare skulle
> løbe ind i hans "dødsstråle"?

jeg blev selv en smule overrasket... ved egentlig ikke hvorfor jeg fandt på
det... måske jeg blev lidt irriteret på ham og ville slås