Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Workshop, sporudlægning og tage...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-01-02 22:57

Workshop, sporudlægning og tage...

Jeg har opdateret http://www.photo-gallery.dk der er 4 preview-ark med
nye billeder fra uge 2 - 2002.

Direkte link til "Nye fotos":
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Preview (1) - er billeder fra MacBruger workshoppen.

Preview (2) - er en over 500 meter lang maskine, der lagde jernbanespor
ud mellem Stenløse og Ølstykke, den er færdig med arbejdet, så det var
urealistisk at afvente bedre vejr og lysforhold.

Preview (3) & (4) - er billeder af gamle tage og tagrenovering, de skal
bruges i et specifikt projekt, som jeg p.t. ikke kan komme ind på.

Lad mig afslutningvis advare, der er ikke billeder som henvender sig til
dem som kun interesserer sig for fine art fotografi, det er udlukkende
dokumentarbilleder og snapshots.