Hvem kender til wanna-save...........
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-02 22:12

Har kastet mine øjne på en 8210. Hos www.wanna-save.dk er der tilbud incl.
Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.

Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Mvh, Leif

Fra : jan steen sørensen

Dato : 13-01-02 23:08

"Johnny" <None> skrev i en meddelelse
> [...]
> Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.
>
> Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Jeps, det kan du - der kan dog være lidt leveringstid - produktet de sælger
er et Telia
Købt en del (anbefalet til venner etc.) sidste år - også da det var
allermest hektisk.

Kig på om det tilbudte abon. svarer til DIT behov! Hvis JA: er det OK.
Regn med at telefonen er Operatør/SIM-låst (virker kun med Telia)

Tilfreds kunde hos Wanna-Save
Jan

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 13-01-02 23:17

On Sun, 13 Jan 2002 22:12:17 +0100, "Johnny" <None> wrote:

>Har kastet mine øjne på en 8210. Hos www.wanna-save.dk er der tilbud incl.
>Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.
>
>Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Jeg vil mene du sagtens kan stole på wanna-save. Det er straks være
med Telia. Jeg har en kammerat som har købt en Nokia 3310 gennem
wanna-save. Der gik heller ikke lang tid fra bestilling til levering
af telefonen + sim-kort. Men sim-kortet var ikke åbnet og tlf.nr. var
ikke medsendt. Der er nu gået over 6 uger siden har modtog kort og
tlf. men han har stadig ikke fået noget nummer og sim-kortet er stadig
ikke blevet åbnet.
Har har rykket for det mange gange, men det hjælper ikke, og det er
vel at mærke en nyoprettelse det drejer sig om. Altså ikke en af de
mange forsinkede nummeroverførsler.

Så hvis jeg var dig, så købte jeg telefonen hos et andet teleselskab.

Benjamin

Fra : Leif & Susanne

Dato : 14-01-02 08:16

Johnny (Leif) skrev
> Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Du kan trygt handle hos Wanna-save; men hav tålmodighed, vi var uheldige den
første gang at vor bestilling forsvandt hos wanna-save, så husk at tage
kopier og gem dem alt vedrørende din bestilling.
Vi ventede ca. 1 måned første gang vi handlede.
Lige nu har vi fået sim.kort; men mangler stadig telefonen, som vi bestilte
for ca. 3 uger siden.

Telia Conto 100 er efter vor mening udmærket i perioden hvor telefonen er
sim-låst til Telia.
Vedrørende ophævelse efter 6 md. skal du kontakte crmkundeservice@telia.dk
som i dag har en god service.

Venlig hilsen Leif & Susanne

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 14-01-02 14:29

"Leif & Susanne" <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan trygt handle hos Wanna-save;

Fint nok.

> men hav tålmodighed, vi var uheldige den
> første gang at vor bestilling forsvandt hos wanna-save, så husk at tage
> kopier og gem dem alt vedrørende din bestilling.

Undskyld mig - men hvordan kan man så 'trygt' handle hos det firma?

> vi [...] mangler stadig telefonen, som vi bestilte for ca. 3 uger siden.

Lyder meget betryggende.

Erland

Fra : Mickey

Dato : 14-01-02 14:34

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> wrote in

> Undskyld mig - men hvordan kan man så 'trygt' handle hos det
> firma?

når de får så mange bestillinger ind på en gang som de fik da de
startede - så er det intet under at en enkelt eller to forsvinder i
mylderet, det kan ske for alle butikker!

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-01-02 15:48

> når de får så mange bestillinger ind på en gang som de fik da de
> startede - så er det intet under at en enkelt eller to forsvinder i
> mylderet, det kan ske for alle butikker!

De reklamerer selv med at de lige har haft 1 års fødselsdag, så lige startet
er de vel ikke

Per

Fra : Mickey

Dato : 14-01-02 15:52

"Per Thomsen" <pt@monacor.dk> wrote in

> De reklamerer selv med at de lige har haft 1 års fødselsdag, så
> lige startet er de vel ikke

narj, men de kører stadig med næsten lige så gode tilbud... (prøver
lige at redde den ;)

Fra : Per Thomsen

Dato : 15-01-02 08:28

> narj, men de kører stadig med næsten lige så gode tilbud... (prøver
> lige at redde den ;)

Så lad os sige det var på målstregen.

Per

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-01-02 18:54

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> skrev i en meddelelse

> Undskyld mig - men hvordan kan man så 'trygt' handle hos det firma?

Fordi det ikke er et fup-foretagende. Tingene tager ganske vist den tid, de
tager, men de når frem før eller siden. (Man får hvad man betaler for.)
Jeg læser den oprindelige post, som et spørgsmål om Wanna-save er reelle nok
eller et fup-foretagende. Til dette må jeg svare førstnævnte.

Claus Rolsted

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-01-02 18:15

> Telia Conto 100 er efter vor mening udmærket i perioden hvor telefonen er
> [...]

Det lyder da positivt, at der findes ét sted hos Telia der har en god service i dag.

Claus

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-01-02 09:06

> [...]
> Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.
>
> Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Ved ikke om man kan stole på dem, bestilte en 3310 30/11-01 har medio
december modtaget SIM + Tlf.Nr.
Har pr. dd endnu ikke modtaget telefonen.
Jeg har henvendt mig til Wanna-save 1. gang fik jeg en mail hvor de henviste
til en faq-side på wanna-save.
Ved min anden rykker fik jeg beskeden: 'telefonen er bestilt og du vil
modtage den i løbet af et par dage (dette er en uge siden)
- stadig ingen telefon.

Jeg tror nu fejlen ligger hos Telia. Men Wanna-save kunne nok skrue bissen
på over for Telia.

Per

Fra : jan steen sørensen

Dato : 15-01-02 13:57

Jeps, det kan du.
Husk det er jo deres forretning at få leveret SIM-kort og TELEFON til dig
hurtigst muligt, efterfølgende kan de afregne med Telia.

> [...]
> Ved min anden rykker fik jeg beskeden: 'telefonen er bestilt og du vil
> modtage den i løbet af et par dage (dette er en uge siden)

En erfaring fra sidste års kampagne:
Det er sikkert en kombination: Din ordre skal behandles (modtages af W-S)
ordren skal kunne læses og kreditgodkendes af Telia (nu kan der sendes
SIM-kort til dig), retur til W-S som skal levere (bestille en telefon til
levering) når dit mobilnummer og SIM-kortets "ICC-nummer" er påført og
ordren er godkendt. IMEI nummer skal påføres og alt retur til Telia for
oprettelse..
- Johhh, "ting ta'r tid"

> Jeg tror nu fejlen ligger hos Telia. Men Wanna-save kunne nok skrue bissen
> på over for Telia.

Samarbejde er at foretrække - (med mindre de er "faldet helt i søvn" - eller
"glemt" din order/levering)
Ofte kan det betale sig at lade dem få fred til at arbejde, de kan alligevel
ikke svare/hjælpe dig, før du er oprettet (dvs. NÅR du har fået alt leveret)

KAOS - når hundredvis af kunder ringer og rykker (ofte forståeligt) - i
stedet skulle de så løbe rundt at lede efter din enkelte ordre? - det ville
går voldsomt ud over effektiviteten.

"Håber det bli'r bedre i morgen" ( De nattergale )
Jan

Fra : Per Thomsen

Dato : 16-01-02 09:13

> [...]

> oprettelse..
> - Johhh, "ting ta'r tid"

> Samarbejde er at foretrække - (med mindre de er "faldet helt i søvn" -

Dvs. du mener ikke fejlen ligger hos Telia, da de 'kun' var 14 dage om at
sende mig SIM + TlfNr.
Jeg går ud fra at man ikke sender SIM til folk hvis de ikke kan
kreditgodkendes.

Per

Fra : jan steen sørensen

Dato : 16-01-02 23:19

"Per Thomsen" <pt@monacor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sende mig SIM + TlfNr.
> Jeg går ud fra at man ikke sender SIM til folk hvis de ikke kan

Det jeg siger er blot: Væbn dig med tålmodighed - det var mere en
beskrivelse/forklaring på HVORFOR "ting ta'r tid" - den bedste forretning
for W-S ville klart være at kunne håndtere og levere alt straks (fra dag til
dag) men det er ikke praktisk muligt for dem.

Ofte giver indsigt en smule mere tålmodighed hos kunderne.

Det var alt.
Jan
tilfreds wanna-save kunde

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-01-02 09:17

> [...]
til
> dag) men det er ikke praktisk muligt for dem.
>
> Ofte giver indsigt en smule mere tålmodighed hos kunderne.

Enig - havde der stået på hjemmesiden, FAQ'en eller e-mailen,
at jeg skulle regne med 1 måned så vidste jeg hvad jeg havde at regne med.
- Men ved henvendelser og på hjemmesiden står der 'et par dage'.

Per

Fra : jan steen sørensen

Dato : 18-01-02 00:04

> [...]
> at jeg skulle regne med 1 måned så vidste jeg hvad jeg havde at regne med.
> - Men ved henvendelser og på hjemmesiden står der 'et par dage'.

Det ville da være en faliterklæring - og kunne vist kun lade sig gøre i
monopolets dage...
Et par dage, dette må være ønsketænkning - dog er det muligt under "normale"
forhold.
En måned - der er jo ingen grund til at skræmme kunderne helt væk

Jan

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-01-02 09:02

> [...]
"normale"
> forhold.
> En måned - der er jo ingen grund til at skræmme kunderne helt væk

Jeg syntes det har modsat effekt ikke at være reel.
Jeg anbefaler i hvertfald ikke tjenesten til andre.

Men den gode nyhed - Jeg har lige modtaget min telefon. 47 dage fra
bestillingen.
- Det må da siges at være flot.

Per

Fra : jan steen sørensen

Dato : 21-01-02 22:45

> [...]
> Jeg anbefaler i hvertfald ikke tjenesten til andre.
>
> Men den gode nyhed - Jeg har lige modtaget min telefon. 47 dage fra

Det har jo også lige været både jul og nytår - måske nogle har været på
ferie også

Hvis vi kunne spå om fremtiden var det jo nok noget andet - men jeg synes et
FORVENTET leveringstidspunkt er det mest reelle man kan få, når man handler
på nettet - hvis virkeligheden ikke gør det muligt at levere til den
forventede tid, hvad kan W-S gøre ved det, når de først HAR modtaget
kontrakterne/bestillingerne?
De er jo afhængige af leverandørerne i meget stor grad!

Har hørt (et rygte?) at de leverer op mod 6-700 telefoner om DAGEN! Det er
der ikke nogen anden enkelt forhandler i Danmark (mig bekendt) der vil kunne
klare uden leveringsproblemer.

Det at de tør og forsøger, synes jeg er positivt - de skal jo samtidig sørge
for at omkostningerne er helt i bund.

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-01-02 12:25

"Johnny" <None> skrev:
> Har kastet mine øjne på en 8210. Hos www.wanna-save.dk er
> der tilbud incl. Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.
>
> Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?

Jeps, du kan sagtens stole på dem.
Hav dog lidt tålmodighed og pas på Telia.
Evt. kan du få låst telefonen op og bruge et andet selskab, husk dog
at betale regningerne fra Telia og opsige abbonementet efter det
halve år du binder dig.

Se denne gruppe for mennesker der kan låse din telefon op:

Mvh.
Mikael
- En tilfreds Wanna-Save kunde

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 14-01-02 20:27

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Se denne gruppe for mennesker der kan låse din telefon op:

Eller endnu bedre: news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-01-02 22:17

"Mark Andreas Christensen" <Machs-nospam-@email.dk> skrev:
> Eller endnu bedre: news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
>
> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

My mistake, takker for rettelsen.

Venligst
Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-02 22:28

Mark Andreas Christensen skrev:

>Eller endnu bedre: news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Eller den korrekte:

Handel hører hjemme i dk.marked.*

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-02 10:59

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:

> Handel hører hjemme i dk.marked.*

Oh well, det er skisme også lang tid siden jeg har unlocket

Venligst
Mikael