> > Har kastet mine øjne på en 8210. Hos
www.wanna-save.dk er der tilbud
incl.
> > Telia Conto 100. Mobilens pris er 1748 incl. fragt.
> >
> > Ved dog ikke meget om "wanna-save" - kan man stole på dem?
Jeps, det kan du.
Husk det er jo deres forretning at få leveret SIM-kort og TELEFON til dig
hurtigst muligt, efterfølgende kan de afregne med Telia.
> >
> Ved ikke om man kan stole på dem, bestilte en 3310 30/11-01 har medio
> december modtaget SIM + Tlf.Nr.
> Har pr. dd endnu ikke modtaget telefonen.
> Jeg har henvendt mig til Wanna-save 1. gang fik jeg en mail hvor de
henviste
> til en faq-side på wanna-save.
> Ved min anden rykker fik jeg beskeden: 'telefonen er bestilt og du vil
> modtage den i løbet af et par dage (dette er en uge siden)
> - stadig ingen telefon.
En erfaring fra sidste års kampagne:
Det er sikkert en kombination: Din ordre skal behandles (modtages af W-S)
ordren skal kunne læses og kreditgodkendes af Telia (nu kan der sendes
SIM-kort til dig), retur til W-S som skal levere (bestille en telefon til
levering) når dit mobilnummer og SIM-kortets "ICC-nummer" er påført og
ordren er godkendt. IMEI nummer skal påføres og alt retur til Telia for
oprettelse..
- Johhh, "ting ta'r tid"
> Jeg tror nu fejlen ligger hos Telia. Men Wanna-save kunne nok skrue bissen
> på over for Telia.
Samarbejde er at foretrække - (med mindre de er "faldet helt i søvn" - eller
"glemt" din order/levering)
Ofte kan det betale sig at lade dem få fred til at arbejde, de kan alligevel
ikke svare/hjælpe dig, før du er oprettet (dvs. NÅR du har fået alt leveret)
KAOS - når hundredvis af kunder ringer og rykker (ofte forståeligt) - i
stedet skulle de så løbe rundt at lede efter din enkelte ordre? - det ville
går voldsomt ud over effektiviteten.
"Håber det bli'r bedre i morgen" ( De nattergale )
Jan