Anbefaling af billige ADSL løsninger ønske~
Fra : Magnus

Dato : 13-01-02 20:23

Jeg står og skal have en ADSL internetforbindelse i min nye bolig men hvad
skal jeg dog vælge:

1)
Den skal være billig
2)
Ubegrænset forbrug og hastigheden er der ingen store krav til.
3)
Eventuelt i en samlet pakke med et fastnet telefon abn. men en fastnet
telefon kan også sagtens undværes.

Er der nogen der kender til et godt tilbud?

/Magnus

Fra : subcenx

Dato : 13-01-02 21:00

Hvad med TDC 256/128 fri trafik og 449 kr. pr. måned incl. telefon
abonnement...

MVH.
Claus

Fra : alwresuihalert

Dato : 13-01-02 22:43

snip
> Hvad med TDC 256/128 fri trafik og 449 kr. pr. måned incl. telefon
> abonnement...

Så vidt jeg ved, koster det billigste fastnet telefon abonnement knap 100
kr. om måneden, så Tiscalis flatrate ADSL til 295,- er billigere.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-01-02 21:36

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev....

> [...]
> 3)
> Eventuelt i en samlet pakke med et fastnet telefon abn. men en
> fastnet telefon kan også sagtens undværes.

Det billigste er vist Tiscali's 256/128 løsning med modem: 295,- kr.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-01-02 00:13

Hej

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> wrote:

>Det billigste er vist Tiscali's 256/128 løsning med modem: 295,- kr.

Hos TDC kan du for kr. 14,- mere, få en telefonlinie med i handelen,
omend du så skal betale kr. 0,30 pr. MB forbrug.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-01-02 01:38

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> skrev....

> Hos TDC kan du for kr. 14,- mere, få en telefonlinie med i
> handelen, omend du så skal betale kr. 0,30 pr. MB forbrug.

Sådan et "tilbud" ville koste mig mindst 1500,- kr. om måneden(henter
normalt 4-6 Gb data + fast afgift).

Så det bør man overveje nøje med ens eget forbrugsmønster(også det
fremtidige).