er der nogen der har fittet et ASUS A7M266~
Fra : Razer

Dato : 13-01-02 19:54

Hej..
hvis der er nogen herind der har prøvet at fitte asus a7m266 mobo med en
dipswitch, for at kunne unlocke multiplieren vil jeg gerne høre om jeres
erfaringer med dette.
Var det besværlgt at lodde modstandene på osv..

Her er linket til den måde jeg skal gøre det på...
hvis der er nogen der har gjort det anderledes og fået det til at virke vil
jeg også gerne høre fra jer..
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_a7m266_mod/

På forhånd mange tak..

Thomas Blitz

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-01-02 14:18

"Razer" <Not-a-valid@Email.nu> wrote in

> [...]
> høre om jeres erfaringer med dette.
> Var det besværlgt at lodde modstandene på osv..

Du skal vel ud over at lodde modstande og dipswitche på, også udføre
blyantstricket for T-bird/Duron eller det andet trick for XP-
processoren for i det hele taget at kunne ændre på det med
dipswitchene.

> Her er linket til den måde jeg skal gøre det på...
> hvis der er nogen der har gjort det anderledes og fået det til at
> virke vil jeg også gerne høre fra jer..
> http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_a7m266_mod/

Tja, jeg har et kort magen til, og har ikke haft mod på at prøve indtil
videre, da motherboardet var pænt dyrt da jeg købte det.
Hvis du gør det og det virker vil jeg da gerne vide det.

mvh
Flemming

Fra : Razer

Dato : 18-01-02 17:05

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blyantstricket for T-bird/Duron eller det andet trick for XP-
> processoren for i det hele taget at kunne ændre på det med

Nix.. jeg er i den heldig situation at min CPU er unlocked!!! så det slipper
jeg DOG for, selvom det er det mindste problem...

> Tja, jeg har et kort magen til, og har ikke haft mod på at prøve indtil
> videre, da motherboardet var pænt dyrt da jeg købte det.
> Hvis du gør det og det virker vil jeg da gerne vide det.

Jeg skal nok kaste et skud når den er færdig, men det bliver nok ikke lige
nu, da jeg først skal have fixet mit grafikkort der fryser konstant.