Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tak til alle bidragydere
Fra : Ole helms

Dato : 13-01-02 19:07

Kære NG!
Jeg læser med stor fornøjelse alle oprigtige og seriøse indlæg og
besvarelser, som hjælpsomme personer har villet ulejlige sig med! Både
samstemmende svar og divergerende værdsætter jeg, da det dels kan være
udtryk for en mangfoldighed af opfattelser, dels udtryk for forskellig
tilgang til løsninger. Alle råd, vejledninger og oplysninger bør naturligvis
være genstand for hver læsers egen kritiske sans og misforståelser kan
aldrig helt undgås.
Desværre fornemmer jeg ofte en del uklædelig "støj på linien"! Tak!

--
Venlig hilsen
Ole Helms

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-01-02 19:12

"Ole helms" <x-nospam-x-ohelms@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre fornemmer jeg ofte en del uklædelig "støj på linien"! Tak!

***********

Du lærer stadig mest ved at søge på www og danne
dine egne meninger, da inputtene i disse grupper
oftest er vidt forskellige og dermed ikke kan bruges
til andet end aftenhygge-læsning.:

MVH

Fra : Steen. A.

Dato : 14-01-02 03:01

Jeg er ked af hvis jeg laver støj, jeg lærer meget af at kikke på, jeg håber
ikke jeg spørger dumt.

Steen A.