TDC: Boomtown adsl
Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-01-02 17:55

Hej i gruppen

Jeg overvejer at skifte udbyder og har kigget en del på Boomtown fra TDC.
Jeg har ikke adgang til andre udbydere end TDC idet jeg ikke har ledig rå
kobber på adressen, men kunne alligevel godt tænke mig at høre sammenliger
med dette produkt op mod konkurrenterne.

Kører Boomtown stabilt og er det et generelt godt produkt?

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-01-02 17:58

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke adgang til andre udbydere end TDC idet jeg ikke har ledig

> kobber på adressen

Ihvertfald CC kan installere på delt rå kobber.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Rado

Dato : 14-01-02 11:31

On Sun, 13 Jan 2002 17:55:18 +0100, "Kasper Kyndsberg"
<nospam@kyndsberg.dk> wrote:

> [...]
>med dette produkt op mod konkurrenterne.
>
>Kører Boomtown stabilt og er det et generelt godt produkt?

Tja, når det ellers kører, kører det fint (har dog ingen erfaring med
spil over nettet). Men min forbindelse har været nede i en uge nu
(efter 7 ugers brug), og TDC har stadig ikke fået taget sig sammen til
at få den fixet. Dårlig service på det punkt, efter min mening.

Tjek iøvrigt hastigheden hvis du får en forbindelse - min kørte med
halv hastighed de første 3 uger, hvilket TDC dog fik ordnet med det
samme da jeg gjorde opmærksom på det.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Thomas Olesen

Dato : 15-01-02 09:38

On 14 jan 2002 Rado wrote:

> [...]
> (efter 7 ugers brug), og TDC har stadig ikke fået taget sig sammen til
> at få den fixet. Dårlig service på det punkt, efter min mening.

Har du gjort TDC Internet opmærksom på problemet, eller forventer du at de
skal gå samtlige kunders linier igennem hver dag i håbet om at finde
enkeltkunde fejl (ligesom med din hastighed)? Hvis ikke kunne jeg da godt
tænke mig at vide hvilken central du ligger på.

> Tjek iøvrigt hastigheden hvis du får en forbindelse - min kørte med
> halv hastighed de første 3 uger, hvilket TDC dog fik ordnet med det
> samme da jeg gjorde opmærksom på det.

Læs ovenstående.

--
Thomas Olesen

Fra : Rado

Dato : 15-01-02 17:59

On 15 Jan 2002 08:37:51 GMT, Thomas Olesen
<thol_spamspameggandnospam_@mail.dk> wrote:

> [...]
>enkeltkunde fejl (ligesom med din hastighed)? Hvis ikke kunne jeg da godt
>tænke mig at vide hvilken central du ligger på.

Selvfølgelig har jeg gjort opmærksom på det - det gjorde jeg allerede
samme dag. Idag sendte de en tekniker ud på centralen der så endelig
fik løst problemet. De havde også en tekniker til at se på det igår,
og vist også for nogle dage siden, men de kunne åbenbart ikke gøre
noget ved det.

>Læs ovenstående.

Tja, at der gik 3 uger skyldes bl.a. at det program jeg brugte til at
måle hastighed med var indstillet forkert i starten, så det så ud som
om hastigheden var rigtig. Plus at TDC ikke ville accepterer mine
målinger lavet over routeren, men forlangte at de blev lavet over
direkte opkald, før de ville kigge på det, hvilket jeg havde problemer
med fordi jeg ikke kunne få opkaldssoftwaen til at virke.

Generelt synes jeg TDC har en rigtig god support, jeg har f.ex. næsten
aldrig oplevet ventetid når jeg skulle igennem, og dem jeg har fået
fat i har altid været flinke og hjælpsomme. Jeg synes bare at 8 dage
er temmelig lang tid for at rette en fejl på centralen. Jeg håber det
er undtagelsen og ikke reglen.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein