Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flimmer på Canon G1 LCD skærm...
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 13-01-02 16:23

Hello

Har lige siddet og leget med sådan et lækkert app.
- men der noget der undrer mig .....

Skal LCD skærmen flimrer en lille smule ????

På f.eks. Canon S10 er billedet HELT roligt på LCD.

Claus Rasmussen
admin@clausrasmussen.dk * claras@post10.tele.dk ICQ 4785650

Fra : J@N

Dato : 13-01-02 16:39

"Claus Rasmussen" <claras@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - men der noget der undrer mig .....
>
> Skal LCD skærmen flimrer en lille smule ????
>
> På f.eks. Canon S10 er billedet HELT roligt på LCD.

Prøv at indstille "AF-tilstand" til værdien "Enkeltbillede"

Jan

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 13-01-02 16:47

Jeg syntes IKKE det har nogen effekt at ændre denne indstilling..

Claus Rasmussen

J@N <itjf@get2netFJERNDETTE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1s9l5$q4$1@sunsite.dk...

Fra : Langgaard

Dato : 13-01-02 18:47

Hej

Det flimmer er et microraster, stil helt skarpt så forsvinder det

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-