Diablo 2 koder
Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 13-01-02 16:04

Hej allesammen jeg har genemført diablo 2 og vil gerne prøve med snydekoder,
findes der nogle

hilsen marc

p.s i skal skriv til min email som er Darksnake_counter@hotmail.com

Fra : Hacker

Dato : 13-01-02 16:18

Selvfølgelig gør der det ..... Prøv Jamella, som er et editor program... Du
kan selvfølgelig også prøve D2MapHack !
Bare gå ind på www.google.com og søg efter "Diablo 2 Cheats" .... Lykke til
!

Fra : Devast8or

Dato : 13-01-02 16:18

Nej, der findes ingen koder til D2, men du kan downloade Shadowmaster
(http://home1.tiscalinet.de/shadowgate/) eller Jamella
(http://jamella.cjb.net/) som du kan bruge til at lege lidt med dine
characters. Disse virker kun i single player.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gung Ho

Dato : 13-01-02 16:43

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
> [...]
> (http://jamella.cjb.net/) som du kan bruge til at lege lidt med dine
> characters. Disse virker kun i single player.

Jeg hørte noget med, at man kan score helt vildt mange xp, hvis man på akt 5
tager det første waypoint og går baglæns tilbage mod byen. Det blev kaldt et
"Bloodrun", men det skulle kun virke på Hell, muligvis også kun hvis man
spiller hardcore.

GH

Fra : Devast8or

Dato : 13-01-02 17:39

Jamen det er såmænd også rigtig nok (det har bare ikke noget med det snyd
som Marc efterlyser :)
Det virker fint på alle sværhedsgrader og både i Softcore og Hardcore, men
det giver selvfølgelig mest xp på Hell diff. Grunden er at de monstre der er
i området (Bloody Foothills, deraf "bloodrun") er meget lette at slå ihjel
og kan ikke gøre meget skade. Og så tager det ikke lang tid at mose alt i
området hvis man er en 6-8 stykker.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gung Ho

Dato : 14-01-02 13:02

Men giver det flere point, end hvis man tager turen forlæns?

GH

Fra : Devast8or

Dato : 14-01-02 13:51

Nej, det gør ingen forskel. Den eneste grund til at folk tager turen fra
WP'et mod byen er at man så kan starte med at tæske Shenk og Eldritch inden
der er nogle andre der gør det. Antallet af XP du får har kun noget at gøre
med hvor mange baddies du moser :)

Devast8or

Fra : Brian Høy

Dato : 14-01-02 14:18

> [...]
inden
> der er nogle andre der gør det. Antallet af XP du får har kun noget at

Og så skulle man også være fri for de katapulter der skyder efter en, da man
kan ødelægge dem, inden man går ind i det område de beskyder

Mvh. SoftMan

Fra : Devast8or

Dato : 14-01-02 14:55

Hmm, det kan da godt være at du har ret i det, det har jeg aldrig lagt mærke
til. Det må jeg lige huske at tjekke næste gang jeg spiller.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : karstenhou

Dato : 01-07-02 12:35

hej er der nogle snyde progammer til LOD og hvor kan jeg finde dem?

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Lund

Dato : 14-01-02 17:37

Godt spil :)