Images i Java
Fra : Jan Uhre

Dato : 13-01-02 15:36

Hej.

Kan nogen fortælle mig, om det kun er muligt at loade images i en applet
eller application?
Eller er der en måde at loade images i paneler, canvas'er mm. uden en
reference til appletten?

På forhånd tak

Jan Uhre

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 13-01-02 20:08

Jan Uhre wrote:

> Kan nogen fortælle mig, om det kun er muligt at loade images i en applet
> eller application?
> Eller er der en måde at loade images i paneler, canvas'er mm. uden en
> reference til appletten?

kig på java.awt.Toolkit:
java.awt.Image image =
java.awt.Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("image.gif");

Ulrik Magnusson

Fra : Jan Uhre

Dato : 14-01-02 00:01

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C41DB07.2BC624E7@yahoo.com...

> kig på java.awt.Toolkit:
> java.awt.Image image =
> java.awt.Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("image.gif");
>
> Ulrik Magnusson

Naturligvis har du ret. Jeg havde af en eller anden mærkelig grund troet, at
Toolkit kun kunne benyttes sammen med en Application.

Tusind tak, Ulrik.

Jan Uhre