Skærme
Fijala 3554
Drivers: MAC skærm til Win98SE ?
Fra : BK

Dato : 13-01-02 15:49

Findes der ikke drivers til en Apple Multiple Scan 20 skærm til Win98SE ?

Jeg vil gerne have mulighed for at stille på frekvensen på skærmen og ville
mene at denne mulighed kunne skaffes gennem drivers.
Jeg kan hverken finde drivers eller anden indstillingsmulighed for skærmen
udover opløsning.
Det må da være mulig at kunne se hvilken frekvens den står med - eller hvad
?

Er der ellers erfaring med hvor længe man kan forvente en skærm af denne
type kan være i brug ved daglig drift på 5-8 timer - jeg tænker her på antal
år (estimeret) ?

Venlig hilsen
Brian