Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kommisær-gruppen
Fra : Clark Kent

Dato : 13-01-02 15:20

Mage til samling livsforskrækkede, "pæne" båthoveder skal man sgu lede længe
efter.
Der mangler sgu lidt anarki her..................

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-01-02 15:43

"Clark Kent" <ullahof@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Mage til samling livsforskrækkede, "pæne" båthoveder skal man sgu lede
længe
> efter.
> Der mangler sgu lidt anarki her..................

Aaarrhhh du gør da et godt forsøg md jævne mellemrum..*S* Læs humor.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : L@rs

Dato : 13-01-02 16:39

"> "Clark Kent" <ullahof@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> længe

Det er da masser - Der er bl.a en mand der bærer underbukserne
yderst....:)

Lars

Fra : J@N

Dato : 13-01-02 16:34

> Mage til samling livsforskrækkede, "pæne" båthoveder skal man sgu lede
længe
> efter.
> Der mangler sgu lidt anarki her..................

Det er ikke nødvendigt, prøv dette link i stedet:

http://groups.google.com/groups?as_uauthors=clark%20kent&lr=lang_da&num=100&
hl=da

og se de mange intelligente indlæg !!!

Fra : Clark Kent

Dato : 13-01-02 17:03

Se, nu ligner det sgu noget....................hahahhaha

"Igen dit sædvanlige lort, jeg har ikke set noget mudderkastning her, blot
vil jeg ikke finde mig i den måde du argumentere på, det er dig er er
perfid, igen pakker du dit lort ind i noget der virker troværdigt og måske
endda sandt, men jeg tror da efterhånden folk har gennemskuet dine
jammerlige, så sagt tidligere, folk kan jo kaste et blik på din hjemmeside,
og hvis der nogen, kinesere eller andre jammerlige idioter der gider at købe
det pis du kan præstere, så dem om dem, men fri os for dine perfide
definitioner på hvem der kaster med mudder."

Fra : Martin Koch

Dato : 13-01-02 22:16

On Sun, 13 Jan 2002 15:19:33 +0100, "Clark Kent"
<ullahof@orangenet.dk> wrote:

>Mage til samling livsforskrækkede, "pæne" båthoveder skal man sgu lede længe
>efter.
>Der mangler sgu lidt anarki her..................

Vi mangler nærmere en moderator til at lukke din adgang til gruppen
her

Mvh,
Martin

Fra : Clark Kent

Dato : 14-01-02 00:31

Du kan fanden fløjteme selv få lukket din adgang, din lille diktator.....

Fra : Clark Kent

Dato : 14-01-02 00:32

Ja, måske skal du selv under en moderators barske blik