Kattetræf
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-01-02 15:29

Hej gruppe (især jyderne

Katrine (Nederby) og jeg pønser på et kattetræf, her i det østjyske. Mon I
er friske på det?
Vi er jo lidt misundelige på kjøwnhavnerne for de mødes da af og til. Og
det kunne da være hygsomt at få sat ansigter på. *S*
Jeg har desværre ikke plads (lille møglejlighed), men er vi "kun" et par
stykker, kan vi mødes hos Katrine (bor i Århus)
Hvis vi er en hel del er der så en anden, som kunne tænke sig at lægge rum
til?
Hvornår det skal være: Hm hvad med engang i Feb. - eller måske starten af
Marts?
Håber I er med på ideen.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 13-01-02 16:01

-En 5-6 stykker kan jeg vidst godt klare *G*

(Jeg nåede det lige *S*)

Håber også, i er med på ideen!

Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle.K

Dato : 13-01-02 16:17

Hej

Jeg bor også i det østjyske og er også interesseret i et kattetræf. Jeg kan
godt huse en 10-15 stk. eller flere hvis man kan acceptere at sidde på
gulvet

Jeg er jo ikke den der siger mest herinde men har da haft et par indlæg
selvom det er ved at være et stykke tid siden nu. Nogen kan måske huske Lene
fra Ulfborg´s allerførste indlæg om katten Gråpjuske.. Jeg var den der der
gav Gråpjuske et hjem, men desværre har jeg ikke set ham siden juli måned,
men det er en længere historie og mange tårer siden.

Men jeg har 3 katte der gerne vil nusses...
Ronja på snart 6 år som som jeg har haft fra killing og som indimellem godt
kan være en harpe
Jason på en 3-5 år som kommer fra Dansk Dyreværn Århus og som er alletiders
kælebasse
Toby på 7 mdr. som er i sin værste lømmelalder men en kælegris der gerne
hænger på armen også på gæster.

Vi kan sagten finde ud af at mødes her, jeg bor midtvejs mellem Århus og
Viborg

Hvad siger I ???

Hilsen Helle.k

Fra : Linda

Dato : 13-01-02 18:11

Den er jeg med på, jeg bor i Bjerringbro, og har også plads.

Linda, Venus og Frederik

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1s5gn$jvb$1@sunsite.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 13-01-02 18:31

Det lyder da godt, det er jeg også med på. Jeg kan også godt have jer hos
mig men jeg har som Katrine også kun plads til 5-6 stykker. Jeg bor også i
Århus.

Camilla Christiansen

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a1s5gn$jvb$1@sunsite.dk...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-01-02 18:50

Hej
Jeg vil gerne med til et evt. katetetræf. Bor i Århus og kan også have et
par mennesker her, bare ikke lige for tiden, vi er midt i noget ommøblering.

Men det er da en SUPER idé at der kommer lidt skub i de jyske kattetræf
også. Jeg har såmænd overvejet at tage med til København bare fordi de
"derovre" ikke skulle ha' al sjovet for sig selv *G* men Østjylland er
godtnok noget nærmere

Hilsner
Lisbeth

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-01-02 18:54

UUUURHG....

Min stavekontrol er DUM!!! Den har lige (her nedenunder) rettet kattetræf
til "katetetræf" Jeg synes ikke DÉT lyder som noget behageligt, så det vil
jeg gerne være fri for at deltage i *L* Men kattetræf er jeg (stadigvæk) med

Hilsen
Lisbeth

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-01-02 19:18

ÆVVV, nu bliver jeg altså misundelig, er der ikke
andre end mig på Lolland (Falster) ellers må jeg
jo holde træf med mig selv.

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-01-02 19:59

"Marianne Hellemose" <skatkat@telefona.dk> skrev i en meddelelse
> ÆVVV, nu bliver jeg altså misundelig, er der ikke
> andre end mig på Lolland (Falster) ellers må jeg
> jo holde træf med mig selv.

*GG* Ja så kunne du blive enig med dig selv om en masse *G*
Håber da at der også bliver træf på Lolland eller Falster. Jeg glæder mig i
hvert fald til træffet her i jydelandet *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Christina K

Dato : 14-01-02 10:55

Hejsa

Jeg er også med på et kattetræf. Så kan folk tage billeder med af deres
katte og forhåbentligt vil der være nogle rigtige katte at kigge på.
Birgitte havde jo ellers planlagt et kattetræf før jul, men blev aflyst
pga. en kattefødsel. Nu er alle hendes killinger jo store og det kunne
da være noget så spændende at se dem (fedte-fedte) *GGG*

Mvh Christina

PS: Jeg bor i Bjerringbro

Fra : Birgitte

Dato : 14-01-02 12:57

Hej Christina
Jamen du skal da være velkommen
Ja de er blevet store og vilde de er ALLE vegne oppe som nede, men de er
så cute
Jeg har desværre ikke tid til træf lige nu ÆV ÆV, vi er hængt lidt op for
tiden, og alle vores venner samt familie beklager sig over at vi lader dem i
stikken
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Christina K

Dato : 16-01-02 15:28

Hejsa

Jeg kan godt forestille mig at det er vildt hjemme ved jer lige nu og
de er ALLE vegne, men alligevel så er det også bare det skønneste med
alle de søde killinger. Det er bare i det med kattetræffet, det var også
bare en ide.

Mvh Christina

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1uh35$jav$1@sunsite.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 10:06

Foreløbigt er vi 7 stykker, og spredt lidt ud omkring Århus. Så hvad med om
vi mødes i Århus? Og så måske i start/midt i Feb.?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 15-01-02 10:26

> Foreløbigt er vi 7 stykker, og spredt lidt ud omkring Århus. Så hvad med om
> vi mødes i Århus? Og så måske i start/midt i Feb.?

> [...]

Jaaah!!! God idé!!! Hvem lægger hus til? Joan? Jeg ville gerne men kan ikke
lige for tiden. Men måske til næste gang?

Hilsen
Lisbeth
~ http://cutiecats.tripod.com ~

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 10:33

Hej Lisbeth

Håber og satser på at Katrine eller Camilla, stadig vil lægge rum til *S*
Ved ikke lige hvornår Katrine er tilbage på nettet, for hun er computerløs
lige for tiden.
Men ellers giver jeg hende lige et ring en af dagene

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-01-02 11:55

Jeg vil stadig godt og 7 går nok lige an......8 kan vi nok også klemme ind
hvis der sidder nogen på sengen.

Camilla Christiansen

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a20sts$e9r$1@sunsite.dk...

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 15-01-02 13:13

> Jeg vil stadig godt og 7 går nok lige an......8 kan vi nok også klemme ind
> hvis der sidder nogen på sengen.
>
> Camilla Christiansen

Jeg ka' såmænd sidde i et hjørne på GULVET hvis det sku' være *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann K

Dato : 15-01-02 13:25

Hejsa.
Dejligt at I vil arrangere kattetræf i det jyske... Kan som københavner
desværre ikke deltage - men vil da lige fortælle at man sagtens kan være
MANGE i en lille lejlighed... Når vi har været hos Helle Andersen eller
Mette så har vi gladeligt siddet i en stor klump midt på gulvet... det
kræver blot nogle puder til at sidde på
Hyg jer godt - det er skøøøønt at ævle-bævle om misserne i flere timer.
Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 15-01-02 18:21

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:a2173i$h7j$1@sunsite.dk:

> Hyg jer godt - det er skøøøønt at ævle-bævle om misserne i flere
> timer. Mvh Ann

Ja og vide at man ikke betragtes som lettere åndssavg af den grund

Kate

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-01-02 20:29

Hvis det skal være hos mig har jeg lige været ved at se efter og hvis folk
kan sidde på sengen o.l. kan vi godt presse flere ind hvis det bliver
nødvendigt, så har jeg bare service nok men det kan jeg nok finde ud af.

Jeg kan forøvrigt alle fre og lør i februar.

Camilla Christiansen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 20:33

Jeg prøver lige at ringe til Katrine i morgen, for at høre hvornår hun kan.
Jeg kan mere eller mindre alle dage, så det er mere op til jer andre,
hvornår det skal være.
Dog er jeg afhængig af busserne, men det bliver nok ikke noget problem.
Mht service, så kunne vi jo bruge engangsnoget - så slipper vi også for
opvasken

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 16-01-02 01:55

Hej Joan og alle jer andre.

Ja, nu var jeg simpelthen blevet så nysgerrig efter at se jeres respons,
at jeg er taget på netcafé *G* (min computer er "indlagt" for tiden).
-Og jeg er helt overvældet. Vi får da alletiders træf *SS*.

Jeg kan også stadig rumme jer alle (hvis sandheden skal frem har jag da
prøvet at have 10 mennesker til middag). Og jeg kan ligesom Camilla også
alle weekender i feb. Marts ved jeg ikke rigtigt med endnu (Venter måske
killinger*SSS*). Men for mig er det et fedt om det bliver hos Camilla
eller mig. -Jeg kan nemlig cykle ud til hende på 10 min. *S*. Det kan
Camilla og jeg evt. aftale indbyrdes?? -Men skal vi ikke under alle
omstændigheder satse på, at arrangere træffet i februar?

Joan: Jeg har lige forsøgt at sende dig en mail, men lige nu vil SOL
slet ikke lukke mig ind. Så du får lige en privat besked: Du må meget
gerne ringe til mig, men jeg er nok nemmest at fange inden kl 13.00, da
jeg har aftenarbejde. Vi snakkes ved!

Mvh. Katrine. Glæder mig til vi alle ses!
Beydana Burmesere, http://pandoras_burmese.tripod.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine

Dato : 16-01-02 08:27

Hej Katrine

Jeg er altså liiige nød til at høre, hvad er dog det for en underskøn
langhåret mis du har på din hjemmeside...???

Det ligner en Ragdoll?? eller er jeg helt galt afmarcheret??

Mange hilsener
Trine

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 18-01-02 17:09

Hej Trine

Han er en brunmasket Hellig Birma og far til mine to raceblandinger. Jeg
købte ham, da han var 2 år gammel (og kastreret) uden at vide, at han
tidligere havde været fritgående. Houdini, som han hedder var (og er
stadig) en ualmindelig dejlig kat, men han kunne desværre ikke affinde
sig med at bo i lejlighed. Han var meget rastløs og svær at aktivere, så
efter et år tog jeg den svære beslutning at finde ham et nyt hjem med
mulighed for et udeliv. Og det lykkedes så i april sidste år til stor
glæde for både ham og mig. Nu bor han med udsigt over silkeborgsøerne og
kan komme og gå som det passer ham via en kattelem. Jeg hører jævnligt
fra de nye ejere og har også været ude at besøge dem. Og Houdini er
blevet en meget mere harmonisk og veltilpas kat, så selvom jeg stadig
kan savne ham, fortryder jeg ikke at han fik nyt hjem. Det var den
rigtige løsning for ham.
-Men selvom jeg mest er til burmesere, kan den hellige birma sagtens
anbefales. De er ikke alene smukke, men også meget blide og legesyge
katte. Desuden er pelsen meget nem at holde. Houdini kunne nøjes med en
ugentlig gennembørstning; -Ihvertfald så længe han ikke fældede helt
vildt!

Mvh. Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 16-01-02 09:30

> [...]

> at jeg er taget på netcafé *G* (min computer er "indlagt" for tiden).
> -Og jeg er helt overvældet. Vi får da alletiders træf *SS*.
<KLIP>

Hi hi du ved godt smedens kat DØDE af nysgerrighed, ikk'?

Nåmen det lyder jo lovende! Jeg kan også alle weekender i februar, kun vil jeg
være lidt ked af hvis det blev den 10. - det er fastelavn og jeg har jo altså
børn i den "fastelavnede" alder. Skulle det blive den dag, så klarer jeg det
nok alligevel, men hvis alle andre er ligeglade, så vil jeg helst undgå den dag
=o)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-01-02 10:01

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joan og alle jer andre.
>
> Ja, nu var jeg simpelthen blevet så nysgerrig efter at se jeres respons,
> at jeg er taget på netcafé *G* (min computer er "indlagt" for tiden).

*G* ja det er ikke til at undvære

> [...]
> Camilla og jeg evt. aftale indbyrdes?? -Men skal vi ikke under alle
> omstændigheder satse på, at arrangere træffet i februar?

Jo den er jeg med på

Lige som Lisbeth, så er jeg også optaget af fastelavn d.10.
Så en af de andre weekender er fin med mig *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : AT

Dato : 18-01-02 20:55

Hejsa

*suk* min puter er død Så må lige bruge kærestens.

Har lige snakket med Katrine og vi foreslår at vores lille træf, bliver
lørdag d.16. Feb. om eftermiddagen.
Hvad siger i til det?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 18-01-02 21:32

Det lyder OK for mig..... jeg glæder mig.

Camilla Christiansen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-01-02 23:10

"AT" <elmerfjot@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> *suk* min puter er død Så må lige bruge kærestens.
>
> Har lige snakket med Katrine og vi foreslår at vores lille træf, bliver

Lyder herligt!
Jeg HAR reserveret datoen!

Hilsen
Lisbeth