Fra Jubii's mobilsektion:
<Snip>
Fra den 1. Februar 2002 introducerer Orange mobilabonnementer uden den
traditionelle 6 måneders bindingsperiode.
Orange giver den totale frihed til alle privatkunder, som køber et nyt
mobilabonnement efter 1. februar 2002. Traditionelt set har alle
teleselskaberne krævet, at kunden skulle binde sig i et halvt år for så til
gengæld at kunne købe en billig telefon.
Men Orange tror på en mobil hverdag, hvor ingen bånd binder. Det
betyder også, at kunderne skal være frie til at gøre, hvad de vil, når de
vil - også når det gælder valget af abonnementer.
- Denne frihed er kundernes bedste garanti for, at deres teleselskab
til stadighed leverer de bedste produkter og løsninger. Og vi vil gerne give
kunderne mulighed for at opleve og få glæde af vores abonnementsfordele,
samt det kvalitetsløft som vores netværk har fået siger senior produktchef
Niels-Henrik Valentin Knudsen, Orange.
Orange bliver det første af de store teleselskaber, der giver kunderne
den fulde frihed på abonnementssiden. Ligesom Orange var først til at ophæve
de høje tilskud til mobiltelefoner - en praksis, alle de store teleselskaber
nu følger.
br> - Vi konkurrerer nu udelukkende på kvalitet, dækning og tjenester
i stedet for på tilskud til telefoner. Det kan godt være, at nogle få vil
savne telefoner til en krone, men for de fleste af vores kunder vil
resultatet af Oranges indsats blive bedre løsninger af en højere kvalitet,
som gør hverdagen enklere, siger Niels-Henrik Valentin Knudsen.
Det er knap to måneder siden, at Orange begyndte arbejdet med at give
kunderne større frihed. Siden da har Orange været i forhandlinger med alle
distributører for at få aftalerne på plads til 1. februar.
<Snip>
Tror at handlen med nye mobiltelefoner i markedsgrupperne sprænger i
luften nu ikke?
--
Mvh.
Hans-Jacob
|