Ericson T65
Fra : Christian Dam-Hansen

Dato : 13-01-02 11:58

Er hermed blevet ejer af denne sag.... har dog et par noter/spørgsmål!

- Jeg har opladt tlf 3 gange efter at den er helt afladt - men standby til
er max 36 timer, hvoraf taletid er max 10 min. Skal jeg håbe på lysere
tider og at batteriet "vågner op" snart eller har man en god sag mod
leverandøren?

- Jeg kan ikke læse noget om inbygget vibrator på Ericsons hjemmeside men
man kan slå det til under lyd opsætning på tlf'n. Er dette et fup punkt
eller virker vibratoren ikke på min tlf?

På forhånd tak
Christian

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 13-01-02 12:59

On Sun, 13 Jan 2002 11:57:57 +0100, "Christian Dam-Hansen"
<cdh@"XX"navipartner.dk> wrote:

> [...]
>er max 36 timer, hvoraf taletid er max 10 min. Skal jeg håbe på lysere
>tider og at batteriet "vågner op" snart eller har man en god sag mod

Min har vist "fuld" batteristyrke lige fra første opladning - kører
lige nu på de sidste "elektroner" fra opladningen i sidste weekend
Har du evt noget tilbehør sat til telefonen? - hvis jeg sætter mit
datakabel til falder standbytiden med en faktor 10 eller lignende!

>- Jeg kan ikke læse noget om inbygget vibrator på Ericsons hjemmeside men
>man kan slå det til under lyd opsætning på tlf'n. Er dette et fup punkt
>eller virker vibratoren ikke på min tlf?

Der ER vibrator i telefonen - den er bare som standard kun slået til
når telefonen er sat til lydløs - tryk og hold C-knappen nede og vælg
"Slå lydløs til" - virker den så?

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 14-01-02 23:45

"Christian Dam-Hansen" <cdh@"XX"navipartner.dk> skrev i melding
> [...]
> man kan slå det til under lyd opsætning på tlf'n. Er dette et fup punkt
> eller virker vibratoren ikke på min tlf?

Batteriet i T65 er et Lithium Ion-batteri, og det trenger ikke lades fullt
opp/fullt ut 3 ganger, slik det anbefales for de nå litt "aldrende"
Nikkel-Metallhybridbatteriene. Sistnevnte bør jo også lades helt ut en gang
nå og da.

For øvrig viser jeg til Jesper Rasmussens svar.

Mvh

Thorolv Valentinsen