TBA??
Fra : Martin Helbo

Dato : 13-01-02 11:10

Har set dette (TBA) flere steder, hvad betyder det?

/Martin Helbo

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-01-02 11:13
Fra : HKJ

Dato : 13-01-02 11:14

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> Har set dette (TBA) flere steder, hvad betyder det?

To Be Announced -> Vil blive oplyst senere.

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-01-02 11:29

> To Be Announced -> Vil blive oplyst senere.

Ahh, selvfølgelig, tak for det

/Martin Helbo

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-01-02 11:39

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> To Be Announced -> Vil blive oplyst senere.

Iøvrigt er der - ifølge allmusic.com - kun udgivet en enkelt plade med dette
navn:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Ay1ae4j872wae

Det kunne ellers være ganske underholdende med nogle flere plader med det
navn :)

/Nikolaj

Fra : Jesper Stampe

Dato : 13-01-02 18:46

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> Iøvrigt er der - ifølge allmusic.com - kun udgivet en enkelt plade med
dette
> navn:

Til gengæld spillede et band med det navn flere gange på Roskilde 95 (eller
deromkring) ifølge programmet. Jeg fik desværre aldrig hørt dem.

Fra : Lasse Martin Jensen

Dato : 13-01-02 15:26

To Be Announced
Bruges når alle detaljer ikke er kendt endnu.

--

Sincerely / Venlig Hilsen

Lasse M. Jensen

lmj@lmjonline.dk