Katten sutter
Fra : Kemster

Dato : 13-01-02 10:03

Hvad sker der for min kat ?
Når jeg/vi går i seng "sutter" den for sygt, min dyne bliver smask-våd. Jeg
ved faktisk ikke så meget om den, da det er en herreløs kat som det ikke er
lykkedes at finde en ejermand til. Så hvis der er nogen der læser dette fra
Horsens og ikke kan finde sin hankat ( tror ikke den er så gammel ) så har
jeg den.
Kan det tænkes at den er taget for tidligt fra sin mor ?
Kan man gøre noget ved det ?

MVH
Kemster

Fra : Jan

Dato : 13-01-02 10:14

Har du nogensinde fundet din egen kat???

MVH

Jan

Fra : Kemster

Dato : 13-01-02 11:05

Nope, desværre.....

men jeg har da stadig efterlysnings sedler oppe rundt omkring.

MVH
Kemster

Fra : Kate

Dato : 13-01-02 22:42

Jeg ved ikke om det er fordi denne kat er komme hjemmefra for tidligt,
men jeg kan sige så meget at Johan også suttede da han var lille. Jeg
mindes ikke hvorlænge, men han og Sofie var såvidt jeg mindes 14 uger
da jeg fik dem, de er søskende, og Sofie har aldrig haft den trang.
Johan elskede at ligge og sutte på et lammeskindstæppe jeg havde fået
af min mor.

Kate

PS Jeg er ked af at høre at du stadig ikke har fundet din mis.

Fra : Katrine

Dato : 13-01-02 14:29

> [...]
> jeg den.
> Kan det tænkes at den er taget for tidligt fra sin mor ?

Hejsa
Da vi fik vores hunkat (som var blevet taget for tidligt fra sin mor),
suttede hun også på vores tøj, mens hun lå og kartede med poterne. Så ja jeg
tror det er noget de gør når de er blevet taget for tidligt fra deres mor.
Held og lykke med missen

KH
Katrine

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-01-02 14:50

Hej Kemster

Min hunkat gør det samme. Det er godt nok ikke lige dynen hun sutter på, men
fugtige håndklæder, striktrøjer og fleesetrøjer (eller hvordan det nu staves

Man hører det normalt om katte, der er taget for tidligt fra deres mor, men
Iphi var 12 uger da jeg fik hende... men måske var det for tidligt for
hende, det ved jeg ikke. Der er jo ikke nogen katte, der er ens
Heldigvis!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Peanut

Dato : 13-01-02 21:56

Jeg selv har to hankatte på nu 5 mdr. Jeg købte dem da de var 6 uger
gamle. Den ene af dem ligger også gerne og sutter den anden på brystet
mens forpoterne masserer frem og tilbage. De kan begge to godt lide det
for de ligger nærmest og spinder om kap.
Det begynder oftest når jeg ligger på sofaen med kattene på mit bryst og
blir nusset, så bliver "suttekatten" så sagelig at han finder over til
den andens bryst og så går det ellers løs. Somme tider har den anden
ikke lyst til at blive suttet, så han vender sig om, eller vrider sig
væk. Der kan vel ikke ske noget på sigt, ved at de gør det?

Mvh. Lehmann

http://www.kandu.dk/

Fra : Kemster

Dato : 13-01-02 22:58

nej det kan der vel ikke, men jeg finder det ret irreterende at folk (
gæster ) ikke kan have jakke til at ligge i sofaén uden at den bliver
oversuttet af den uforbederlige kat --------> skal jeg ligge et billede på
nettet af den?

MVH
Kemster