Skærme
Fijala 3554
17" alm. vs. 15" flad
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-01-02 09:52

Hej,

Jeg har en alm. ældre 17" skkærm, og når jeg sætter den til at køre 1024x768
bliver skriften og ikonerne meget utydelige, og meget små. En (eller i hvert
fald de fleste) 15" fladskærm kan jo kun køre denne opløsning, og så vil jeg
gerne vide, om det bliver meget nemmere at se på sådan en skærm?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Finn

Dato : 13-01-02 10:14

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c414a6f$0$62900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
Hej,

Det kan en almidelig 17 skærm også klare hvis du ændrer indstillingen til:
Brug store skrifttyper. Mvh.Finn

Fra : Deaster

Dato : 13-01-02 12:37

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> gerne vide, om det bliver meget nemmere at se på sådan en skærm?

Så må du enten have en meget dårlig/gammel skærm, eller også skal du have
briller. En 17" passer perfekt til 1024x768. Jeg syntes ikke at der er den
store forskel mellem en god alm. 17" skærm og så så 15" tft. Tft'en er i
praksis en lille smule mindre, men det er ikke ret meget.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig