Har nogen spottet Danny DeVito i Bananas?
Fra : Wolfgang

Dato : 13-01-02 01:26

Hej,

Danny DeVito skulle efter sigende (bl.a. imdb) have en ukrediteret rolle i
Woody Allens Bananas fra 1971. Han skulle være at finde blandt tilskuerne i
bryllupssuiten i filmens slutscene. Jeg kan bare ikke finde ham! Er der
nogen, der kan give et vink? Det var DeVito's anden rolle og han var ca. 27
på det tidspunkt.

/w

Fra : Betin@

Dato : 13-01-02 20:57

wolfgang@nowhere.nonet skrev...
> [...]
> nogen, der kan give et vink? Det var DeVito's anden rolle og han var ca. 27

Ifølge IMDB er følgende 2 med:

Danny DeVito .... Man Sitting in Honeymoon Suite (uncredited)
Sylvester Stallone .... Subway Thug #1 (uncredited)

Ved ikke om det hjælper.

Betin@

Fra : Wolfgang

Dato : 14-01-02 10:17

"Betin@" <FruGraaspurv@indbakken.dk> wrote in message
> [...]

> Danny DeVito .... Man Sitting in Honeymoon Suite (uncredited)
> Sylvester Stallone .... Subway Thug #1 (uncredited)

Ja, det er bl.a. også der, jeg har min oplysning fra. Sylvester er bestemt
ikke svær at finde, men DeVito _kan_ jeg bare ikke finde

Tak for svaret!

/w