Richtext
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 12-01-02 21:05

hejsa

hvordan løber man en linie igennem i en richtext for at under søge
indholdet.

f.eks.

hvis der står "dim" i en linie så vil jeg gerne have det skiftet ud med
"Dim"

så skal jeg hvergang jeg forlader en linie løbe den igennem og ud skifte ud
fra nogle faste definererde ord

--
mvh.
Jan Damkjær Dahl

Fra : shadowram0

Dato : 18-01-02 20:09

I would love to help, but I only speak English. If you can rephrase in
English I will help you.

Daniel