hmmm
Fra : Finn & Gitte

Dato : 12-01-02 19:58

Et kærestepar er i byen. Nu er det hendes tur til at købe drinks,
og hun fortæller kæresten, at hun har hørt om en ny drink,
som vistnok skal være kanongod. Denne mener hun, at han bør prøve.

Hun kommer tilbage fra baren med en pils til sig selv og to glas til
ham.
I det ene glas er der Bailey, i det andet er der limejuice.
Drinken kommer med følgende instruktion:

Du tager en slurk Bailey og lader den ligge i munden en stund, før du

skylder
ned med limejuice. Han ser lidt mistænksom ud en stund, men hun er
vældig
overbevisende, så han er villig til at prøve.

Han tager en slurk Bailey, den er dejlig og varm i munden.
Så tager han limejuicen. Da sker følgende:

Efter 0,1 sekund: Cremen i Bailey begynder at skille.
Efter 0,3 sekund: Hans ansigt bliver lige så grønt som limejuicen.
Efter 0,6 sekund: Han tager sig sammen og sluger skidtet.
Efter 1,5 sekund: Hun hvisker forsiktigt i hans øre:

"De kalder den Blowjob revenge"

Fra : Thorleif Olesen

Dato : 12-01-02 21:21

Ha ha ha...
Den var sku go...

Fra : Henning

Dato : 12-01-02 21:30

> [...]

> Efter 0,6 sekund: Han tager sig sammen og sluger skidtet.
> Efter 1,5 sekund: Hun hvisker forsiktigt i hans øre:

Hold da kæft, hvor kaffen spruttede ud over
skærmen, da jeg stak i et skrallatter ved "synet"
af hendes "hævn"
Jeg kan levende forestille mig konsistens og smag
ved at blande syre og base *GGGG*

MVH
Henning

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 10:47

"Finn & Gitte" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev :

>"De kalder den Blowjob revenge"

*ROFL*

Ja, jeg har selv engang skullet spille smart og mixe interessante
drinks med Bailey. De måtte indtages med en ske :)
--
Freya

Fra : Mirian

Dato : 05-02-02 12:57

"Finn & Gitte" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> "De kalder den Blowjob revenge"

Jeg kender den som "sæd afgang" det kaldes den ihvertfald hernede i "syden"!

MVH Mirian