Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon N6006
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-01-02 19:29

Halløjsa

Jeg har fået et tilbud på ovenstående.
Det skulle vist svare til et F601.

Det er i perfekt stand og ca. 8 år gammelt.

Hvad skal sådan en bandit koste ???

Henrik

Fra : Per Einar Forberg

Dato : 12-01-02 22:11

Kun kamerahuset, eller med objektiver/tilbehør?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-01-02 11:12

Det er med AF og manualer m.m.
Incl. er også et Tamron 30-90 objektiv !

Henrik

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 12-01-02 22:04

> Jeg har fået et tilbud på ovenstående.
> Det skulle vist svare til et F601.
> Det er i perfekt stand og ca. 8 år gammelt.
> Hvad skal sådan en bandit koste ???

Hej Henrik

Jeg antager den har AF (der findes nemlig en M-udgave) og så vil en pris på
omkring 1500 kr. vel være i orden - evt. lidt mere hvis meget gos stand og
emb. og manualer - hvis det er incl. objektiv så selvsagt mere alt efter
hvilket.

Mvh

Kim

Fra : Langgaard

Dato : 13-01-02 22:13

Hej

Pas på, Nikon 501 og 601 har det med at miste modet i AF delen i huset.

Den skal køre lige hurtigt og villigt fra nærgrænsen til uendeligt og fra
uendeligt til nærgrænsen.

Ofte er der problemer den ene vej !

Prisen er nok 1000,- til 1500,- alt efter optik !

Hej og god fornøjelse !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Bjorn Pedersen

Dato : 15-01-02 15:46

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:
: Pas p?, Nikon 501 og 601 har det med at miste modet i AF delen i huset.

: Den skal k?re lige hurtigt og villigt fra n?rgr?nsen til uendeligt og
: fra uendeligt til n?rgr?nsen.

: Ofte er der problemer den ene vej !

Min F801 hadde slike problemer, grunnen var ganske enkelt støv på
AF-sensoren. En rens er ofte det som skal til.

-Bjørn
Bjørn Pedersen
Email: bp@omegav.ntnu.no