G.SHDSL hos CyberCity
Fra : Jens

Dato : 12-01-02 18:55

Nogen som har erfaring med produktet ?

Kan det køre på en delt kobber, eller kræver det sin egen kobberforbindelse,
hvilket gør at man skal have ledigt råkobber ?

Må man selv konfigurere routeren ?

Kan produktet kun bestilles med min. 8 offentlige IP-adresser (Global IP+),
eller kan man få det leveret med 1 offentlig = 4 ialt (router, net,
broadcast + ledig).

Jens

Fra : Jesper Skriver

Dato : 12-01-02 19:27

On Sat, 12 Jan 2002 18:54:56 +0100, Jens wrote:

> Kan det køre på en delt kobber, eller kræver det sin egen
> kobberforbindelse, hvilket gør at man skal have ledigt råkobber ?

g.SHDSL kan ikke sameksistere med en telefon, så delt kobber kan ikke
lade sig gøre.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 12-01-02 23:11

It seems Jens wrote:
> Kan det køre på en delt kobber, eller kræver det sin egen kobberforbindelse,
> hvilket gør at man skal have ledigt råkobber ?

Delt kobber er ikke en option.

> Må man selv konfigurere routeren ?

Ja da.

> Kan produktet kun bestilles med min. 8 offentlige IP-adresser (Global IP+),
> eller kan man få det leveret med 1 offentlig = 4 ialt (router, net,
> broadcast + ledig).

Jeg mener at huske at begge dele er muligt selvom om der på vores homepage
kun omtales fra 8 og op efter, men jeg er nu langt fra sikker.

--
Kasper Mejlgaard, CC