Kan ikke downloade OPERA
Fra : Jens Gibe

Dato : 12-01-02 19:07

Jeg når at få ca. 3,5 MB hjem fra ftp. sunet.se, så får jeg besked
på at man ikke kan downloade. ???????

Man kan også hente på noget der hedder http sunet.se, er det bedre??

Eller kender I et bedre sted at hente Opera fra?????

mvh Woody

Så fik jeg fejlmelding 10060 fra Winsock (der er den strømpe igen),
får fortalt at det kan betyde at man skal se om Winsock dll er loadet
til Agent og noget andet kinesisk. Skal jeg helt opgive alt og grave
mig ned i et hul, eller er der NOGEN og ka' hjælpe?????

Hwuddi

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-01-02 22:56

"Jens Gibe" <jensgibe@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man kan også hente på noget der hedder http sunet.se, er det bedre??
>
> Eller kender I et bedre sted at hente Opera fra?????

Prøv her fra:

Engelsk (en med java og en uden)
ftp://opera.no/pub/opera/win/english/600/ow32enen600j.exe
ftp://opera.no/pub/opera/win/english/600/ow32enen600.exe

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-01-02 23:00

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message
> [...]
> ftp://opera.no/pub/opera/win/english/600/ow32enen600j.exe
> ftp://opera.no/pub/opera/win/english/600/ow32enen600.exe

Hovsa... den kon lige lidt for hurtigt afsted. Den danske version kan da
også lige komme på.
ftp://opera.no/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600j.exe (10.792 KB)
ftp://opera.no/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600.exe (3.294 KB)

--
- Lars

Fra : Jens Gibe

Dato : 13-01-02 00:14

On Sat, 12 Jan 2002 23:00:16 +0100, "Lars Jørgensen"
> [...]

>ftp://opera.no/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600j.exe (10.792 KB)
>ftp://opera.no/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600.exe (3.294 KB)

Ja så lykkedes det at få fat i Opera600 i den uden Java, kan man mon
ikke nøjes med sådan en, hvad går jeg glip af?

Når man ikke kan få lange filer hjem på IE, er det så IE eller min
server Cybercity der laver koks i det???

Tak for hjælpen og mvh Woody

Fra : CHRistian

Dato : 13-01-02 01:04

Jens Gibe <jensgibe@email.dk>'s posting:

>Ja så lykkedes det at få fat i Opera600 i den uden Java, kan man mon
>ikke nøjes med sådan en, hvad går jeg glip af?

Du går glip af de sider, der har java på dem.

Det bruges til at skabe interaktivitet. Java-kører (normalt, og i
dette tilfælde) lokalt hos brugeren (altså kilenten).
Personligt har jeg kun oplevet 1-2 side, hvor java blev brugt til
noget fornuftigt.
Nogle sider er så dumme at have deres menuer lavet i java. Det er
dog ikke ret mange, hvor indholdet på samme tid er noget værd (læs:
hvis der er en javamenu så er det ofte lig nul indhold)

>Når man ikke kan få lange filer hjem på IE, er det så IE eller min
>server Cybercity der laver koks i det???

Tjahe... du kunne jo prøve at hente den version inkl. java af Opera
i netop Opera. Hvis Opera kan hente den, så er det nok IE, der er
problemet.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : CHRistian

Dato : 12-01-02 23:03

Jens Gibe <jensgibe@email.dk>'s posting:

>Jeg når at få ca. 3,5 MB hjem fra ftp. sunet.se, så får jeg besked
>på at man ikke kan downloade. ???????

Som du skriver andet steds[1] vil IE åbenbart ikke hente længere
ting ned. Prøv så kun at hente ikke-java-versionen ned af Opera (den
fylder lidt over 3 MB). Du kan også prøve at hente en af de ældre
versioner (som desværre ikke er til at få fat i fra Opera Software
mere ). ftp://monolith.student.utwente.nl/opera/o362e32.exe
(fylder 1,4 MB)

Herefter kan du så prøve at hente den "rigtige version", altså 6, af
Opera, når IE åbenbart heller ikke kan finde ud af sådan noget som
at downloade.

[1] news:qv714u8sqklmtofl3d55r85vm8q1dfbjmf@4ax.com

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html