Explorer Adresselinie
Fra : Ole Pedersen

Dato : 12-01-02 18:34

Adresselinien
Jeg har to problemer med min Explorer 6.0 (Jeg havde i øvrigt de samme
problemer i ver.5.0)

Hvis jeg rydder oversigten i Internet indstillinger, er min alle
informationer godt nok væk i adresselinien hvis jeg klikker på pilen yderst
til venstre i feltet. Men hvis jeg taster et bogstav (eksempelvis "r") vises
rejsetaske.lnk. Jeg har fundet ud af at det der vises er links til alt hvad
der ligger på skrivebordet samt alle links der ligger i Foretrukne. Det der
er mit problem er at der også ligger nogle URL adresser uanset de er ryddet!
Eksempelvis http://www.winamp.com/getwinamp/

Hvordan kommer jeg af med disse URL adresser?

Det andet problem er at hvis jeg prøver at åbne internet indstillinger via
menuen i Internet explorer får jeg følgende fejlmeddelelse: Denne handling
er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt system
administratoren. Hvis jeg derimod åbner internet indstillinger via
kontrolpanelet virker det ok.

Er der nogen der ved hvad der skal ændres på min PC ?

Ole