Sikkerhedskode på Nokia 3210
Fra : Christian Andersen

Dato : 12-01-02 13:05

Hejsa.

Dumme mig har aktiveret sikkerhedskode på min Nokia 3210 og har glemt
den. Nu har jeg så fået nyt SIM-kort af VIC og bliver nu bedt om
sikkerhedskode. D'oh!

Jeg kan godt komme ind i telefonen med mit gamle SIM-kort, altså få
adgang til menuerne og jeg har PUK-koderne til det gamle SIM-kort
stadigvæk.

Findes der et lille hack til telefonen eller skal jeg gå den lange vej
ned til min forhandler som den venlig VIC-mand sagde da jeg ringede?

VIC-manden ledte mig igennem **05*[PUK-kode]*[NY PIN]*[NY PIN]# men det
nulstillede ikke sikkerhedskoden. Ligeledes beder "Genetabler
std.opsætning" om min sikkerhedskode, så den kan heller ikke bruges.

På forhånd tak for enhver hjælp.

--
<vittig bemærkning>

Fra : --Tojo--

Dato : 12-01-02 17:12

"Christian Andersen" <> Dumme mig har aktiveret sikkerhedskode på min Nokia
3210 og har glemt
> den. Nu har jeg så fået nyt SIM-kort af VIC og bliver nu bedt om
> sikkerhedskode. D'oh!

Har du ændret den ??
Ellers er det normalt at koden er : 12345
Hilsen Tojo

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-01-02 17:27

--Tojo-- wrote:

>Har du ændret den ??
>Ellers er det normalt at koden er : 12345

Ja, jeg har prøvet alle de gængse: 1234, 12345, 0000, 00000 og så meget
videre.

--
"...in Spain!"