Windows opdate umulig !
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-02 11:52

Jeg har forsøgt flere gange forsøgt at update Windows. Jeg kommer ind
på opdateringer-->vigtige opdateringer--> hent ---> godkend
licensaftaler--> download begynder........men her går det så galt. Jeg
får beskeden: Det lykkedes ikke at installere opdateringer.!!!
Hvad går galt, er det min computer eller er det hos Microsoft det går
galt?
Er der andre der har eller har haft samme problem?
VH S. Andersen

Fra : Ulrik Probst

Dato : 13-01-02 02:37

> [...]
> galt?
> Er der andre der har eller har haft samme problem?

Samme problem her......

Ulrik

Fra : S. Andersen

Dato : 12-01-02 16:36

On Sun, 13 Jan 2002 02:37:06 +0100, "Ulrik Probst" <ulrik@clubzone.dk>
wrote:
<klip>

>Samme problem her......
>
>Ulrik

Okay det var da rart at høre...
Tak Ulrik

Fra : S. Andersen

Dato : 12-01-02 16:36

wrote:

>Samme problem her......

Okay...så må det jo være hos Microsoft
Tak Ulrik

Fra : S. Andersen

Dato : 12-01-02 16:36

On Sun, 13 Jan 2002 02:37:06 +0100, "Ulrik Probst" <ulrik@clubzone.dk>
wrote:

<klip>
>Samme problem her......
>
>Ulrik

Okay ...så må det være microsoft der har problemet.
Tak

Fra : S. Andersen

Dato : 12-01-02 16:38

On Sat, 12 Jan 2002 15:36:20 GMT, odin@mail.dk (S. Andersen) wrote:

Alle gode gange 4. Free Agent ville ikke som jeg ville !!!
Nu virker det vist ))