IE6 DK Complete download - link ?
Fra : Lars Lindgren

Dato : 12-01-02 11:18

Hej alle,

Da jeg indimellem skal reetablere vennners maskiner (som IKKE har ADSL
men f.eks. kun 56K modem) kunne det være smart at man havde en full IE 6
installer med ud på CD, men såvidt jeg kan se på Microsofts sider findes
der ikke en fuld pakke, kun en ca. 500K stor fil, som derefter henter
resten (med modemhastighed!!).

Jeg har så checket f.eks. Datatids CD'er da det jo kunne tænkes at de
havde en fuld pakke - men ak her er sidste udgave 5.5, vel. pga.
copyright spørgsmål.

Derfor vil jeg gerne høre om der er andre som har haft samme
problemstilling og hvordan I løste det.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Lars Henrik Søfren

Dato : 12-01-02 14:53

Du kan få IE6.0DK med et af de andre magaziner (jeg har den selv, men kan
ikke finde den i skrivende stund) - kan ikke huske hvilket.
Vh
Lars Henrik

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-01-02 14:57

On Sat, 12 Jan 2002 11:17:37 +0100, tegnestue@worldonline.dk (Lars
Lindgren) wrote:

>Jeg har så checket f.eks. Datatids CD'er da det jo kunne tænkes at de
>havde en fuld pakke - men ak her er sidste udgave 5.5, vel. pga.
>copyright spørgsmål.

K-Komputer har den i deres nyeste udgave, så mon ikke den kommer på de
andre blades CD i løbet af nærmeste fremtid?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : s

Dato : 12-01-02 18:45

Du kan prøve denne løsning: (jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den, men den
virker)

1. Download the setup file using this link: ie6setup.exe

2. Place the downloaded setup file here: C:\Downloads (Create this folder if
necessary.)

3. Click Start > Run and type the command below and then click OK. NOTE: Use
the EXACT syntax shown below, including the quotation marks. Copying the
text below and pasting it into the Open field is recommended.

"C:\Downloads\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

4. Once you click OK, the setup routine will begin and you will be given two

(a) Choose the operating system(s) that you desire to use IE with.
(b) Choose a location to download the files to.

5. Click the Next button to proceed. If you need to resume your download,
you can do so using the shortcut that is automatically placed on your
desktop in the event of an interruption. You can also resume the download by
executing the same command used initially.

Once you've downloaded the setup files for Internet Explorer, you can
install Internet Explorer by double-clicking the file named ie6setup.exe
located in the download folder. Additionally, the files in this folder can
be burned onto a CD and used to install Internet Explorer onto computers
with operating systems corresponding to the type of download selected at the
beginning of this process.

hilsen Helge S.