billeder i css
Fra : Dennis Enøe

Dato : 12-01-02 10:43

Davser

Jeg har lagt et bagrundsbilled ind i min css fil som er
logoet opppe i det ene hjørne, men hvordan ligger jeg
mere end et bagrundsbilled eller alm billed ind i css filen
så jeg undgår at skulle ligge det hele ind i alle mine html filer?

Dennis E

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-01-02 16:24

Dennis Enøe <bluesy@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> mere end et bagrundsbilled eller alm billed ind i css filen
> så jeg undgår at skulle ligge det hele ind i alle mine html filer?

I din CSS-fil:

#baggrund
{ background: url(/stien/tl/dit/billede.jpg)
}

Din HTML-fil:

<head>
</head>
.... Siden indhold

Du skal nok ikke forvente at alt for mange browsere kan tolke det som du
ønsker det.

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>