Jensen ISDN/Windows 2000 driver
Fra : Tommy Harbo

Dato : 12-01-02 10:04

Hej,

Findes der Windows2000 drivere til et: "Jensen ISDN data easy" PCI-kort fra
Teledanmark?

Der følger kun W95,W98,NT40 drivere med i pakken, og jeg gider ikke skille
maskinen ad, hvis jeg på forhånd ved et det ikke vil fungerer!

/Tommy

Fra : Claus Christensen

Dato : 12-01-02 11:38

"Tommy Harbo" <tommy@bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der følger kun W95,W98,NT40 drivere med i pakken, og jeg gider ikke skille
> maskinen ad, hvis jeg på forhånd ved et det ikke vil fungerer!

Se på:
http://www.jensenscandinavia.com
Claus

Fra : Tommy Harbo

Dato : 13-01-02 00:19

Tak, har fundet dem, og de virker helt fint!!!

/Tommy