Nyhedsgrupper under OS X - kan nogen skriv~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-01-02 10:04

I næste nummer af DobbeltKlik (MacBrugers medlemsavis) kunne jeg godt
tænke mig en artikel om news groups på OS X. Der har været en artikel om
MacSOUP, men den var -> Mac OS 9.X og da MacSOUP vist ikke virker under
OS X.

Artiklen skal bestå af en kort gennemgang af de programmer, som kan
bruges til news groups under OS X samt hvorfor du lige har valgt XXXX.
Så skal der være en kort men præcis gennemgang af hvordan det sættes op
og hvad man specielt skal være opmærksom på. Det hele krydres med
screenshots som kan bruges som illustrationer og vejlledning.

Man får ikke noget for det, men artiklen bliver trykt i ca. 500
eksemplare og sendt til MacBruger medlemmer samt delt ud de steder der
forhandler Apples produkter.

Artiklen skal være klar om en uge.

Send mig en mail og så poster vi her når vi har en, så der ikke er flere
der går i gang.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 12-01-02 11:38

in article 1f5w68k.12fy8j686yr5cN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 12/01/02 10:03:

> [...]
> tænke mig en artikel om news groups på OS X. Der har været en artikel om
> MacSOUP, men den var -> Mac OS 9.X og da MacSOUP vist ikke virker under

De fleste kan få MacSOUP til at fungere I Classic under OSX , dog ikke mig,
jeg får fejl -47. Men iflg. Mail jeg fik fra Stefan Haller 30/12 så arbejder
han på en carbon version, også selvom han ikke kan give nogen dato for dens
frigivelse endnu.

Jesper