T2 3-D: Battle Across Time ?
Fra : Lars J.

Dato : 12-01-02 00:48

Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
Battle Across Time er lig med T2,
Hvad er forskellen?

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 01:15

"Lars J." <largo@hotmail.com> wrote in message
> Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
> Battle Across Time er lig med T2,
> Hvad er forskellen?

SVJV er T2 3-D en film, som du kan se, hvis du besøger studierne bag T2. Det
skulle vist være en af de dyreste film målt pr. minut og være noget ganske
fint 3-D stads.

/Nikolaj

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 12-01-02 01:24

Lars J. wrote:
> Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
> Battle Across Time er lig med T2,
> Hvad er forskellen?

Så vidt jeg ved ( ifølge extra-materialet på T2:UE DVD'en ) er det en
teaterforestilling der er speciel på den måde at den benytter
filmoptagelser som kulisser, og giver en blanding af teater, og film,
altså en 3D film... Medmindre det er er blevet optaget er det altså nok
ikke muligt at komme til at se det........ Historien foregår vist efter
T2...

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-01-02 01:57

Lars J. <largo@hotmail.com> writes:

> Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
> Battle Across Time er lig med T2,

Det er en af forlystelserne i Universal Studios
forlystelsesparker. Eller i hvert fald i nogle af dem. Jeg kan ikke
gennemskue om den er i Spanien og Japan.

> Hvad er forskellen?

Det er en helt anden produktion.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-01-02 12:52

Peter B. Juul wrote in dk.kultur.film

> Det er en af forlystelserne i Universal Studios
> forlystelsesparker. Eller i hvert fald i nogle af dem. Jeg kan ikke
> gennemskue om den er i Spanien og Japan.

Jeg tror ikke den er i Spanien, så havde jeg sikkert hørt om det.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jeppe Buk

Dato : 12-01-02 01:59

Lars J. wrote:

> Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
> Battle Across Time er lig med T2,
> Hvad er forskellen?

Denne vises i Universal Studios-parkerne i USA. Det er en kombination af
teater/show og 3D-biograf på tre vægge i salen - den er rigtig fed

(3D-teknologien er den gamle baseret på polariseret lys; der er VIRKELIG
flot 3D!)
--
mvh Jeppe

Fra : Rasmus

Dato : 12-01-02 08:52

"Jeppe Buk" <jaybe@maile_nej_til_spam.dk> wrote in message

> [...]
> teater/show og 3D-biograf på tre vægge i salen - den er rigtig fed
>
> (3D-teknologien er den gamle baseret på polariseret lys; der er VIRKELIG

Endvidere bevæger stolene sig, man får vand i hovedet inde i salen og den
indeholder måske Terminator seriens bedste joke fra Arnold (c:

Kan klart anbefales - kræver dog at man er i LA eller Orlando...

(c:
Rasmus

Fra : Claus Nielsen

Dato : 12-01-02 11:39

>Endvidere bevæger stolene sig, man får vand i hovedet inde i salen og den
>indeholder måske Terminator seriens bedste joke fra Arnold (c:

Arh, come on... lav nu bare et lille indlæg med spoiler-warning, og
fyr den af! Pleaze! :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 12-01-02 12:55

"Rasmus" <rasmus@axelmusic.dk> skrev i en meddelelse
> "Jeppe Buk" <jaybe@maile_nej_til_spam.dk> wrote in message

> Endvidere bevæger stolene sig, man får vand i hovedet inde i salen og den
> indeholder måske Terminator seriens bedste joke fra Arnold (c:

Hm, da jeg så den i LA i foråret bevægede stolene sig nu ikke (tvivler på at
de overhovedet kunne) og vi fik heller ikke vand i hovedet, men derimod en
overdrevet mængde røg (sad på forreste række

Det er en ualmindelig flot og medrivende produktion - klart den bedste 3D
oplevelse jeg nogensinde har haft og klart den bedste forlystelse i
Universal Studios i Hollywood!

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Rasmus

Dato : 12-01-02 16:52

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in message

> [...]
>
> Det er en ualmindelig flot og medrivende produktion - klart den bedste 3D
> oplevelse jeg nogensinde har haft og klart den bedste forlystelse i

Jeg kan huske da T-10000 (er det ikke det den hedder) sprang i luften fik vi
vand i hovedet (det skulle så være som om alle metalstykkerne lander i
ansigtet). Jeg er også 100% på at stolene i det sidste rum bevægede sig.
Måske forlystelsen er blevet lidt 'slidt' efterhånden. (c:

Jeg kan bare huske at jeg skraldgrinede over denne joke:

T-800 og John Conner bliver jagtet af nogle små flyvende metallic
UFO-sataner. Da Arnold endelig får ram på en af dem spørger John noget i
retning af; 'Friend of yours ?' hvortil Arnold på cool Terminator manér
svarer: 'He was my college roommate'.
(c: (c:

Rasmus

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 14-01-02 13:33

> [...]

vi
> vand i hovedet (det skulle så være som om alle metalstykkerne lander i

Det' da rigtigt. Det husker jeg godt alligevel

> Jeg er også 100% på at stolene i det sidste rum bevægede sig.

Dét husker jeg til gengæld ikke, men det betyder ikke nødvendigvis at du
ta'r fejl - jeg har jo husket galt før

Fra : zman

Dato : 12-01-02 11:17

>Surfede lidt på IMDB, men kunne ikke rigtig finde ud af, om T2 3-D:
>Battle Across Time er lig med T2,
>Hvad er forskellen?
T2 3D er = T2 1/2 - en "film" der ligger imellem T2 og T3,efter hvad
de siger på dvd...hvis jeg husker rigtig!

zman

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-01-02 11:41

"zman" <zman2009@hotmail.com> wrote in message
> T2 3D er = T2 1/2 - en "film" der ligger imellem T2 og T3,efter hvad
> de siger på dvd...hvis jeg husker rigtig!
>
> zman

Der kommer rigtige mennesker ud af læredet og render rundt på en scene
foran skærmen også, men jeg tror
Se alt om den her:
http://www.universalstudios.com/globalnav/gnf.pl?url=http%3A//www.universals
tudios.com/themeparks/hollywood/website/terminator_2.html&referrer=http%3A//
www.universalstudios.com/themeparks/hollywood/website/terminator_2.html