hjælp til shell_exec
Fra : John Sparre Andersen

Dato : 12-01-02 05:42

Jeg har et c program på en linuxbox som skal kaldes med >program data1 data2
Jeg kan starte programmet med shell_exec data1 data2 men mine char strenge
1 og 2 kommer ikke med gennem kaldet. Jeg har også brug for returstrengen
fra C programmet.
Nogen der kan hjælpe.
-John

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-01-02 10:16

"John Sparre Andersen" <john@gw.ic2.dk> wrote in message
> [...]
strenge
> 1 og 2 kommer ikke med gennem kaldet. Jeg har også brug for returstrengen

Prøv at vise os hvordan du gør. Ellers kan vi ikke se, hvad du gør galt.

Ifølge manualen kan du ikke få retur-værdien via shell_exec. (Et program kan
ikke returnere en streng, kun et heltal.)
Du kan læse om de andre muligheder her:

http://dk.php.net/exec

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : John Sparre Andersen

Dato : 12-01-02 16:38

Det var noget med rettigheder på serveren, det virker fint nu, Tak.
-John