Futurama DVD
Fra : Jesper

Dato : 12-01-02 00:29

Så har jeg forudbestilt Futurama hos www.r1dvd.dk Jeg kunne bare ikke vente
mere.. bare tanken om at jeg snart har den i mine hænder grrrrrr.........

Glæder mig til et gensyn med første sæson. Personligt kunne jeg i starten
bedst li' Bender men er nu gået lidt over til dr. Zoidberg.

Hvad med jer?? Hvem er jeres favorit figurer?

Jesper

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-01-02 00:34

> Glæder mig til et gensyn med første sæson. Personligt kunne jeg i starten
> bedst li' Bender men er nu gået lidt over til dr. Zoidberg.
>
> Hvad med jer?? Hvem er jeres favorit figurer?

He he, tjek domænet.... Jeop, jeg er også Dr. Zoidberg fan

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk (Nu uden Futurama!!!)o:

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-01-02 00:44

Jesper skrev:

> Så har jeg forudbestilt Futurama hos www.r1dvd.dk Jeg kunne bare ikke
> vente mere.. bare tanken om at jeg snart har den i mine hænder
grrrrrr....

Huha, den er dælme dyr.

> Glæder mig til et gensyn med første sæson. Personligt kunne jeg i
> starten bedst li' Bender men er nu gået lidt over til dr. Zoidberg.

Jeg har det lidt på samme måde. Bender blev hurtigt favorit, men
Zoidberg har efterhånden haft nogle hysterisk morsomme udbrud. Men nej -
min favorit p.t. er Leela. Hun er tough og samtidig henrivende sød. Det
har dog betydet, at det er blevet med ambivalente følelser, at jeg ser
Married With Children nu.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 01:14

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> min favorit p.t. er Leela. Hun er tough og samtidig henrivende sød. Det
> har dog betydet, at det er blevet med ambivalente følelser, at jeg ser

Ja, der er en verden på forskel på hende gimpen, som Leela lægger stemme
til, og så Leela i virkeligheden :)

Jeg tror også, at jeg vil hoppe på Zoidberg-vognen. Han var for sej i
Roswell-afsnittet (S4E1). Men som statskundskabstuderende føler jeg en hvis
forpligtelse overfor Hermes. Den mand er nok verdens coolest bureaukrat.

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-01-02 01:24

nikolaj borg skrev:

> Ja, der er en verden på forskel på hende gimpen, som Leela lægger
> stemme til, og så Leela i virkeligheden :)

LOL!! :)

> Jeg tror også, at jeg vil hoppe på Zoidberg-vognen. Han var for sej
> i Roswell-afsnittet (S4E1).

Ja, han var faktisk ret skæg. Et okay afsnit i øvrigt. A Tale of Two
Santas (S4E2) skuffede fælt, synes jeg. Det bedste afsnit endnu må være
det med tidsloopsene (Time Keeps On Slipping), hvor Fry virkelig fik
vist sig fra sin følsomme side. Jeg elsker romancerne mellem ham og
Leela.

> Men som statskundskabstuderende føler jeg en hvis forpligtelse
> overfor Hermes. Den mand er nok verdens coolest bureaukrat.

Han har vist ellers ikke det varmeste forhold til Zoidberg. Men danse
Limbo, dét kan han!

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 12-01-02 01:29

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> være det med tidsloopsene (Time Keeps On Slipping), hvor Fry virkelig
> fik vist sig fra sin følsomme side. Jeg elsker romancerne mellem ham

Og vi ved jo alle at "The best minds in the Universe" må være Harlem
Globetrotters ;)

"That's going to cost ALL the money in the world!!!"
ZAP
"Approved."

Elsker den serie ;)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-02 22:59

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>
> Men som statskundskabstuderende (...)

Hvilket universitet?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 23:03

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>
>
> Hvilket universitet?

Det dersens gule et i Århus.

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-02 13:11

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>

> Det dersens gule et i Århus.

Jeg skulle bare lige høre. Jeg er på Statskundskab, København
(det der grå et med alt for lidt plads).

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-01-02 13:24

> Jeg skulle bare lige høre. Jeg er på Statskundskab, København
> (det der grå et med alt for lidt plads).

aha. Kender du så...?

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-01-02 15:01

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>

> aha. Kender du så...?

Ja-ja, ham kender jeg da godt. Flink fyr.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 12-01-02 11:37

>Huha, den er dælme dyr.

Mnja, såå slemt er det vel heller ikke. Det er jo trods alt også lidt
mere underholdning end en normal spillefilm. Men ellers kan den
erhverves en anelse billigere, og som region 2 - (dvs. PAL!) - hos
engelske Benson's World:

Futurama - Season One (£32.00)
<http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000067414>

Da de har "Free Delivery Worldwide on DVDs!" så bliver prisen sådan
cirka noget der ligner £32 * 12,1 = kr. 388,-.

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-01-02 12:43

Claus Nielsen skrev:

> Mnja, såå slemt er det vel heller ikke.

Nej, okay - så lad mig sige, at det er mange penge. Man kan jo få 2-3
nye film til samme pris (næsten).

> Men ellers kan den erhverves en anelse billigere, og
> som region 2 - (dvs. PAL!) - hos engelske Benson's World:

Tak for det. Det vil jeg kigge nærmere på.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 12-01-02 01:26

Hej

Jesper wrote:
> Hvad med jer?? Hvem er jeres favorit figurer?

Tjaa, i starten var det også Bender der var favorit, men så så jeg et
vist afsnit, og nu er det helt klart Nibbler!...... Ooooh he's sooo
cute.... ;D

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 12-01-02 03:06

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Jeg har grinet mange gange til Futurama, men kun 2 gange har jeg skreget af
grin til jeg fik helt ondt i sidebenene.

Begge gange har den kære "Dr." Zoidberg været grunden.

1) I afsnittet hvor han ved kæledyrskonkurrencen drives/piskes rundt i
manegen af Bender (hvor den enormt cool HYPNOTOAD vinder)

2) I Roswell afsnittet hvor han kaster sig mod ruden i bedste Aliens4 stil.

Det er ubetaleligt... :) (sort off & stuff!)

Ergo bedergo = Zoidberg's the One!

Piotr.

..... Der har dog desværre været en del rigtigt dårlige episoder iblandt.
"The slurm factory" skraber dog bunden seriøst...

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 14-01-02 15:26

"Jesper" <jespercooling@hotmail.com> wrote in message
> Glæder mig til et gensyn med første sæson. Personligt kunne jeg i starten
> bedst li' Bender men er nu gået lidt over til dr. Zoidberg.

Zoidberg så klart.

Nogen der ved hvilke forskelle der er mellem R1 og R2 sættene?

Carsten Sørensen

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 14-01-02 17:47

> [...]

> bedst li' Bender men er nu gået lidt over til dr. Zoidberg.
>
> Hvad med jer?? Hvem er jeres favorit figurer?

For lige at vække en gammel tråd - hvornår ser i dem? Jeg plejede at se
NFL på zulu netop for at grine mig selv i søvn bagefter, men nu kan jeg
ikke 'finde' dem mere?
Har i alle sammen parabol?

Mht. favoritkarakter har jeg altid svært ved sådan noget. Der har været
mangt en diskussion i alt.tv.simpsons om det samme (altså bare med
simpsons), og min konklusion er, at nogle karakterer er federe/sjovere
den ene gang end andre og så anderledes næste episode - men de er alle
sammen vigtige for at holde serien sammen. "Don't make me choose!"

MVH ANR

"When you think about it, mud is nothing but wet dirt."
-Homer Simpson

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 14-01-02 18:20

Hej

Andreas N Rasmussen wrote:
> For lige at vække en gammel tråd - hvornår ser i dem? Jeg plejede at
> se NFL på zulu netop for at grine mig selv i søvn bagefter, men nu
> kan jeg ikke 'finde' dem mere?
> Har i alle sammen parabol?

Jeg har da parabol, men jeg ANER ikke hvor det kommer........

Jeg har dog hørt en sige at han har hørt en sige at han har hørt lille
fugl synge om at man med en 512kbs ADSL forbindelse vist nok sagtens
kan hente alle afsnittene på f.eks. KazaA eller eDonkey2000, uden at
ventetiden skulle være helt uoverkommelig....... ;)

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-01-02 18:30

> [...]
> kan hente alle afsnittene på f.eks. KazaA eller eDonkey2000, uden at
> ventetiden skulle være helt uoverkommelig....... ;)

Jeps, jeg har hørt noget lignende, dog skulle 384kbs være nok!!!

Det lyder jo ret godt ikke...?

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 15-01-02 10:05

Jakob Madsen <jakob@zoidberg.dk> wrote:

> Jeps, jeg har hørt noget lignende, dog skulle 384kbs være nok!!!
>
> Det lyder jo ret godt ikke...?

Host, host ..... det ku' jeg da aldrig finde på....host.host

Seriøst synes jeg altså at det er en blandet fornøgelse at se
film/serier på den måde. Dem man kan finde de omtalte steder er primært
dårlige mpeg'er eller avi'ere - har selv set en del South Park på den
måde, men der kan det ligesom betale sig, for de stinker jo i forvejen.
Det er ligesom at jeg ikke kunne finde på at downloade simpsons - selv
DivX'ere har for mange kompressionsfejl - it's sacrilissious

MVH ANR

"Can't we have one meeting that doesn't end with us
digging up a corpse?"
-Mayor "Diamond" Joe Quimby

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 15-01-02 10:14

Hej

Andreas N Rasmussen wrote:
> [...]
> jo i forvejen. Det er ligesom at jeg ikke kunne finde på at downloade
> simpsons - selv DivX'ere har for mange kompressionsfejl - it's

Enig, men der er laaang tid til d. 28. januar, og det kommer jo ikke
rigtigt på fjerneren... men jeg er ellers fuldstændigt enig....

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 15-01-02 10:19

Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> wrote:

> Enig, men der er laaang tid til d. 28. januar, og det kommer jo ikke
> rigtigt på fjerneren... men jeg er ellers fuldstændigt enig....

Øh, hvad sker der den 28.januar? Sender de så futurama igen?

MVH ANR

"They say the greatest tragedy is when a father outlives his son.
I've never fully understood why that is. Frankly, I can see an up
side to it."
-Abraham "Grampa" Simpson

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 15-01-02 10:25

Andreas N Rasmussen wrote:
> Øh, hvad sker der den 28.januar? Sender de så futurama igen?

Se subject.... Futurama udkommer på DVD ;))

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 15-01-02 10:26

Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> wrote:

> Se subject.... Futurama udkommer på DVD ;))

D'oh! Sådan går det når man hiver op i en gammel tråd. Tror dog ikek jeg
køber den til dén pris. Phew!

MVH ANR

"Ohh! A trillion-dollar bill! That's a spicy meatball!"
-Homer Simpson

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 15-01-02 10:41

Hej

Andreas N Rasmussen wrote:
> D'oh! Sådan går det når man hiver op i en gammel tråd. Tror dog ikek
> jeg køber den til dén pris. Phew!

Jeg ved ikke rigtigt om jeg kan vente, men jeg regner da med at den
falder til omkring 250 kr, ligesom Simpsons-sættet efterhånden er.....
Men jeg SKAL i hvert fald have den...