koolance pc2c kabinet - erfaringer ??
Fra : Torben Larsen

Dato : 12-01-02 00:07

Er der nogen der har erfaringer med subj. ??
Hvor meget larmer det - har læst at topblæserne larmer omkring 51 db hvilket
er lidt i overkanten for et vandkølet kabinet efter min mening....
Jeg er ved at gå bananas over hvor meget min computer larmer, så hvis der
ellers er nogen råd omkring støjdæmpning er I velkomne.
Har overvejet et NoiseControl kabinet med Silverado, hvis ovenstående er for
åndssvagt.

Torben

ps: Hvis forkert ng - hvor skulle jeg ellers poste ?

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-01-02 00:48

"Torben Larsen" <tdlarsen@fjerndette.dadlnet.dk> skrev:

> ps: Hvis forkert ng - hvor skulle jeg ellers poste ?

news:dk.edb.hardware.overclocking var nok mere
passende. Jeg ville da råde dig til at hente 500-100
tråde i gruppen, så ville du allerede vide meget mere
om omtalte kabinet.
Jeg kan sige så meget, at der er kun er kommet RIS af
systemet - so far - desværre. :-/

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!

Fra : Torben Larsen

Dato : 12-01-02 00:54

øv :(

Fra : F.Larsen

Dato : 12-01-02 01:52

Jeg har samlet lidt tips her:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Zalman/index.htm

Fra : Ole D. Hansen

Dato : 12-01-02 13:11

Hej Torben

Har selv købt systemet lige før jul.

Prøv at kigge i :
dk.edb.hardware
efter "Koolance Vandkølede kabinetter" d. 6/1 2002 kl. 19:32
der har jeg en tråd news:3c3898ec$0$37946$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Jeg er som sagt fuld ud tilfreds med lydniveauet af selve systemet, men skal
have fundet en effektiv måde at dæmpe mine IBM harddiske på, da de larmer
mere end blæserne på "Mode 1".

Prøv at finde ud af hvad det er helt nøjagtigt der larmer i dit kabinet. CPU
køler, Harddiske, Blæser i PSU eller siderne på Kabinettet (prøv at sætte
hænderne på begge sider og se om lyden forandres)

Hvis det er dine Harddiske der larmer mest hos dig så prøv evt. at lægge dem
på et stykke skumgummi i bunden af kabinettet eller hænge den/dem op i snor
eller elastik.

MVH

Ole

PS. kig også i
dk.edb.hardware.overclocking
der kan man også godt finde noget on støjdæmpning.