kan det passe ?
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-01-02 23:03

snakkede lige me dmin x fra 1982 - hun ku faktisk en ganske
interesandt beretning at 80 % af alle ny stiftede forhold & seksuelle
relationer kommer over nettet ....?

Der sider på en fredag aften som denne en ½ million dansker og leder
efter sex på nettet og et tilsvarende antal dansker der forsømmer
derres børn til forhold for dette kære media .

Personeligt har jeg nok lidt svært ved at følge sikkert fordi jeg ikke
bruger det ....

men som hun sagde hun have betalt for at blive medlem af score og lagt
et kinky billed ind af sig selv sat dne til så det kun var medlemer
der kunne kontakte hende og hun fil hendvendeser fra 60 nye om dagen
og når hun så var liderlig - så skrev hun tilbage - hvis vedkomne
boede minst 100 km væk eller hun tog der til og havde prøvet sig frem
med 1 + par + gummi lak & læder også hjem igen.

men hun savneder nu det med at ligge i arm ( ja dte sagde hun sgu tænk
sig hvad man skal høre på af venstre ointeret propogande
på en hverdag

men som jeg citere : det er jogenilat kvinder er jo arldirg blevet
fateret så meget på en ufropligtigene måde og det havde været med til
at sprede en selvtild der havde gjort kvinder i almindelighed mere
initeritiv rige - det kan jeg da godt mærke som ung i 80 erne og ser
på min samtid at det er noget andet jeg er bare ikke en del af det ...

og dte e rjeg nu egentligt glad for jeg ikke er på en eller anden
udemokratisk måde ... det passede mig sgu meget godt at være lam i
roen af sprut i 86 og bare gøre det afligevel....

regards
Bo