Autocamper
Fra : ON

Dato : 11-01-02 21:25

Det er første gang, at jeg har set listen her, men som mangeårig campist med
svaghed for Norge vil jeg ønske listen velkommen. I min familie startede vi
med telt, teltvogn, campingvogn, campingvogn nr. 2, autocamper (alkovemodel)
og til sidst en autocamper med hævetag.
At vi kom ind på autocamper ideen skyldes vores dreng Anders, der har et
autistisk handicap. Vi har altid haft "vores hjem" med rundt, og dermed den
forudsigelige verden, som han havde brug for. Det har været en kæmpe suces,
men nu bor han ikke længere hjemme, så derfor er vores dejlige camper til
salg. Camperen med hævetag er det tætteste man kan komme oplevelsen af at
være i telt og alligevel have alle bekvemmeligheder som køkken, køleskab,
oliefyr, toilet osv.
Vi har købt et lille billigt somerhus, men efter salget af camperen skal vi
have købt et telt, og så starter vi forfra
Er der nogen der er interesseret i autisme, billeder fra Norge eller vores
meget velholdte camper fra 1999, så kan man klikke ind på
http://home5.inet.tele.dk/reden/
Mvh. Olav