blank side i Ie6.0 ved klik på download li~
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 11-01-02 17:59

Hej,

Har lige installeret XP og i den forbindelse fået Ie6 - Hele systemet virker
perfekt. Alle mine gadgets kører fint og driverne driller ikke.

Meeeen. Et "lille-bitte" problem driller meget.

Når jeg trykker på download links - så viser Ie 6 en blank side med en
firkant oppe i højre hjørne med en "cirkel,trekant og firkant" i.

Nogen gange kan jeg højre klikke og vælge "gem destination som" - så kan jeg
downloade filen. Men andre gange er det heller ikke muligt.

Det lader til at være et Ie6 specifikt problem, da jeg sagtens kan klikke og
downloade de samme links/filer med fx Opera.

Nogen som har en løsning.

Jeg har prøvet en hel del selv med at stille på sikkerheds og avanceret
indstillinger i Ie internetindstillinger. Uden held. Også den med
passiv-mode til ftp overførsler.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 11-01-02 18:31

......når man ikke helmer før man finder en årsag til problem.......ja så
"risikerer" man at finde årsagen.

Det er gode gamle AVX antivirus som driller - Da jeg afsintallere den,
virkede tingene som de skulle. Da jeg igen prøvede at installere det, kom
problemet igen. Så nu vil jeg prøve at finde AVX xp kompatibelt hos
centralcommand.com

undskyld ulejligheden. Men jeg havde altså prøvet selv i lang tid inden jeg
skrev her

mvh

Kamran Sarwar