TDC Proaccess linie med alternativ router?
Fra : Lars Henriksen

Dato : 11-01-02 15:53

Hej folkens.

Er der nogle af jer der har (positive?) erfaringer med, at erstatte den
medfølgende SpeedStream router med en anden kasse? Hvilke krav stilles
der til den nye hardware, specifikt protokoller og interfaces.

På forhånd tak

mvh
Lars
--
Lars Henriksen
M.Sc. Student, Computer Systems Engineering

Fra : Jens

Dato : 11-01-02 19:37

"Lars Henriksen" <lars@_nospam_lh-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medfølgende SpeedStream router med en anden kasse? Hvilke krav stilles
> der til den nye hardware, specifikt protokoller og interfaces.

Jeg har masser af positive oplevelser med at erstatte SpeedStream (EtherNet)
routeren til andre modeller. F.eks. så har jeg tilsluttet forbindelsen
direkte til EtherNet kortet i server/pc (firewall software), WatchGuard
SOHO, D-Link DI-804, samt div. andre EtherNet til EtherNet routere.
Det er der ingen problemer i!
Har du den gamle Pro@ccess med ATM er det selvfølgelig en anden sag. Der
findes ikke så mange ATM til EtherNet routere på markedet der er til at købe
for menneskepenge.

Jens

Fra : Niels Callesøe

Dato : 11-01-02 23:02

Lars Henriksen wrote:

> Hvilke krav stilles
> der til den nye hardware, specifikt protokoller og interfaces.

Martin har lavet en oversigt over hvilke grænsesnit de to Pro@ccess
varianter benytter:

http://www.makr.dk/go.php3?pasnit

--