Søges
Fra : Mike

Dato : 11-01-02 15:29

Jeg skal lave lidt "knapper" hvilket program er godt til det.
Det skal kun lave "dagligdag" knapper, så ikke noget 400 Mb program

Remove one nospam in E-mail

Fra : Gevaldi

Dato : 11-01-02 16:15

"Mike" <mike.nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:5htt3ug4q4u4cnrd3k300v1c8pjc9tcbpp@news.cybercity.dk...
> Jeg skal lave lidt "knapper" hvilket program er godt til det.
> Det skal kun lave "dagligdag" knapper, så ikke noget 400 Mb program

Nå, er det blevet "knappe" tider

Fra : Mike

Dato : 11-01-02 20:47

On Fri, 11 Jan 2002 16:15:24 +0100, "Gevaldi"
<dynamolygte@SPAMhotmail.com> wrote:

>Nå, er det blevet "knappe" tider

Det kan jo ske for enhver

Remove one nospam in E-mail

Fra : ha

Dato : 12-01-02 14:55

> Nå, er det blevet "knappe" tider

Ja, manden havde jo "knap" nok spurgt,
før der var svar

mvh
ha

Fra : Rita

Dato : 12-01-02 11:56

"Mike" skrev i en meddelelse
> Jeg skal lave lidt "knapper"

Hej Mike
Du kan fremstille knapper (og andet) online på
denne adresse: http://www.animationonline.com/
----
M.v.h. Rita
http://www.rita.esenet.dk