Endelig igennem hos Telmore (og lidt ros t~
Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 15:07

Så er mit Telmore oppe at køre - Debitel blev lukket 27.12.2001,
og Telmore skulle have kørt fra 03.01.2002 - men en dags tid efter
fik jeg at vide at TDC havde problemer (igen), så der ville gå nogle
ekstra dage, men jeg ville få en mail når der var åbent.
Den mail kom i går, men selvom jeg ventede et par timer, fik jeg
at vide at sim-kortet ikke var accepteret.
Idag har jeg så via mail fået at vide fra Telmore, at det var fordi
Debitel er begyndt at bruge sim-lock, selvom der normalt ikke skulle
være problemer med at bruge Telmore kort i en Debitel telefon.

Nå, så var gode dyr rådne - havde jo hørt alle skrækhistorierne om at
man skulle sende sin telefon til Debitel for at få den låst op, eller at
de var måneder om at udlevere koden, men jeg forsøgte alligevel
at ringe til dem. Ventede kun ca. 2 minutter, før jeg fik en person
i røret, og han guidede mig igennem oplåsningsprocessen uden
problemer, så nu kører det bare

Så nu kan en glad Heidi holde weekend uden at være afskåret fra
omverdenen....

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Henrik

Dato : 11-01-02 15:56

Skønt Heidi - tillykke - så mangler vi bare dit nummer, så vi kan ringe til
dig

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 16:16

"Henrik" <henrik@diver.fjernes.dk> skrev i en meddelelse news:s2D%7.13145$aS.1788723@news010.worldonline.dk...
> Skønt Heidi - tillykke - så mangler vi bare dit nummer, så vi kan ringe til
> dig

Ahhhhh jeg vil da godt lige vide hvad du vil ringe til mig om først

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 11-01-02 16:28

"Det er Heidi's sexlinien, hvad kan jeg hjælpe med?"

LOL!

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 16:45

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c3f04ea$0$5468$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Det er Heidi's sexlinien, hvad kan jeg hjælpe med?"
>
> LOL!

Så er du jo nød til at give mig _dit_ nummer, så jeg ved at det er
dig der ringer, så jeg kan sige ovennævnte...
(Er dette ved at være en smule OT??)

Fra : Fischer

Dato : 11-01-02 17:05

> Skønt Heidi - tillykke - så mangler vi bare dit nummer, så vi kan
> ringe til dig

Hej Henrik.

Du må da gerne ringe til mig (24 63 52 92).

Der er mange ting vi kan snakke om.
Vi kunne også mødes. Kan du li' at gå i svømmehal og i sauna?
Synes du det ser flot ud når mænd har uniform på?

*Fischer

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 17:27

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:L3E%7.148$bZ2.4892@news.get2net.dk...

> [...]
> Vi kunne også mødes. Kan du li' at gå i svømmehal og i sauna?
> Synes du det ser flot ud når mænd har uniform på?

*LOL*

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 17:48

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du må da gerne ringe til mig (24 63 52 92).

Så kan du jo ringe til Heidi på 297859**

Heidi, Right?

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 17:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3c3f1a81$0$17217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan du jo ringe til Heidi på 297859**
>
> Heidi, Right?

GISP, hvordan fandt du dog ud af det?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 18:35

> GISP, hvordan fandt du dog ud af det?

Din Hjemmeside, og Krak.dk

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 18:38

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3c3f2587$0$17241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Din Hjemmeside, og Krak.dk

Ja jeg tænkte det nok - så nu har jeg også taget konsekvensen og har
fjernet mit efternavn fra hjemmesiden

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 18:44

> Ja jeg tænkte det nok - så nu har jeg også taget konsekvensen og har
> fjernet mit efternavn fra hjemmesiden

*LOL*

Men din "sidst opdateret" virker ikke

"Siden er sidst opdateret den 20. november 2001"

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 18:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3c3f27cd$0$17234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL*
>
> Men din "sidst opdateret" virker ikke
>
> "Siden er sidst opdateret den 20. november 2001"

Det er rigtigt - syntes egentlig ikke jeg behøvede ændre den for så
lidt, men okay.... og mon ikke vi skulle stoppe her med snik-snakken?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 18:49

> Ja jeg tænkte det nok - så nu har jeg også taget konsekvensen og har
> fjernet mit efternavn fra hjemmesiden

Du kan ikke undgå at blive opdaget... Det er utroligt nemt idag...

Fx...

he:
http://www.google.com/search?q=cache:P5N-2QWB9TYC:www.hct.hjem.wanadoo.dk/he
idi.htm+Herning+Handelsh%F8jskole+Heidi&hl=da

Det er da heller ikke specialt svært at finde mit nummer og adresse...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-02 16:55

> Så er mit Telmore oppe at køre - Debitel blev lukket 27.12.2001,
> og Telmore skulle have kørt fra 03.01.2002

Som du nok har læst tidligere....

Lukket 20.12.2001 - uden varsel

Ifl. brev den 22.12.2001 Åben den 21.12.2001

Online 09.01.2002

20 Dage uden telefon.

Fra : Heidi

Dato : 11-01-02 16:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3c3f0e17$0$17227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Som du nok har læst tidligere....
>
> Lukket 20.12.2001 - uden varsel
>
> Ifl. brev den 22.12.2001 Åben den 21.12.2001

Ja der kunne jeg så nøjes med 10 dage - så håber jeg bare det
kører ordentligt, nu hvor det kører, og at selskabet lever op til
det gode rygte, som jeg, trods alt, synes det har...

Fra : Brian Meier

Dato : 18-01-02 12:38

Ehh - ville lige høre om den venlige debitel med arbejder gav dig en
kode du skulle indtaste, og i såfald om du stadig har denne ??

Mvh

Brian Meier

Fra : Heidi

Dato : 18-01-02 13:40

"Brian Meier" <meiers@webab.com> skrev i en meddelelse news:3c4808e5.9450975@news.cybercity.dk...
> Ehh - ville lige høre om den venlige debitel med arbejder gav dig en
> kode du skulle indtaste, og i såfald om du stadig har denne ??

Han gav mig en kode, ja - men jeg har den ikke, da jeg indtastede
den efterhånden som han sagde den, så jeg havde ikke tid til, eller brug
for, at skrive den ned.
Desuden vil du nok ikke kunne bruge den til ret meget, da jeg først
skulle give ham serienummeret på telefonen, så jeg tror koden
hænger sammen med telefonen, og serienummeret.
Men hvis du har en debitel-låst telefon, og de 6 måneder er gået,
så er det vel bare at prøve at ringe til dem??

--
Mvh. Heidi